پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

امام جمعه گرگان:

1401/1/16

حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است/ مراقب نعمت خدا در روز طبیعت باشیم

آیت الله نورمفیدی گفت: به فرموده امام راحل حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و حتی تعبیرشان این بود که حفظش از امام معصوم هم بیشتر است.

آیت الله نورمفیدی گفت: به فرموده امام راحل حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و حتی تعبیرشان این بود که حفظش از امام معصوم هم بیشتر است.
آیت الله«سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز(جمعه ١٢ فروردین) در خطبه های عبادی سیاسی جمعه گرگان با گرامیداشت دوازدهم فروردین، گفت: ۴٣ سال قبل در چنین روزی امام راحل اساس و پایه این نظام امروز را ریختند و آن رفراندوم آن روز را به جمهوری اسلامی رای دادند و بیش از ٩٨ درصد مردم ما به جمهوری اسلامی رای دادند.
امام جمعه گرگان افزود: به فرموده امام راحل حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و حتی تعبیرشان این بود که حفظش از امام معصوم هم بیشتر است و همه انبیا نیز این را می خواستند و به دنبال حکومت اسلامی بودند.
وی ادامه داد: امام زمان (عج) نیر برای تشکیل حکومت اسلامی ظهور می کند و با تشکیل این حکومت دیگر فقر و بیماری و مشکلات اقتصادی نخواهد بود.
آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: حکومت تشکیل شده توسط امام زمان (عج) حکومت کامل اسلامی است و این این حکومت ناقص است و منتهی به حکومت اسلامی کامل خواهد شد و توسط شخصیت بزرگی تشکیل خواهد شد.
وی گفت: دوازدهم فروردین یادآور روزی است که امام آن را با نیت اتصال به حکومت اسلامی انجام داد.
امام جمعه گرگان با اشاره به روز ١٣ فروردین، روز طبیعت، افزود: انتخاب این اسم انتخاب خوبی است. طبیعت و جنگل ها نعمت خداست و باید نعمت خدا را حفظ کرده و تشکر و قدردانی کنیم و آن را در ١٣ فروردین خراب نکنیم و از بین ببریم.
وی ادامه داد: طبیعت، هوا، زمین و آب بر ما حق دارند و بی جهت نمی توانیم آب و خاک را از بین ببریم.
آیت الله نورمفیدی با اشاره به روز (پنجشنبه ١٨ فروردین) روز بهداشت جهانی، گفت: بهداشت به معنای خوب نگهداشتن و بهتر داشتن جسم است، ما باید از جسم مان که نعمت خداست مواظب و مراقب باشیم و از نظر اسلامی وظیفه داریم از بدنمان محافظت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: به فرموده رسول خدا اولین چیزی که مورد مواخذه قرار می گیرد بدن انسان است.
امام جمعه گرگان گفت: امرور آخرین جمعه ماه شعبان است، باید کوتاهی های صورت گرفته را جبران کنیم و اگر امانتی دست ماست را به اهلش برگرداند تا پاک وارد ماه مبارک رمضان شویم و از برکات ماه معنوی ماه مبارک رمضان بهره مند شد.
 وی افرود: ماه مبارک رمضان، ماه مغفرت و رحمت در حال آمدن است و باید خودتان را آماده کنید.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو