پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

آیت الله نورمفیدی:

1401/1/16

نگاه ما به انقلاب از یک افق برتر باشد

آیت الله نورمفیدی گفت: نگاه ما به انقلاب از یک افق برتری باشد نه اینکه ازمنظر مشکلات موجود در جامعه باشد.

آیت الله نورمفیدی گفت: نگاه ما به انقلاب از یک افق برتری باشد نه اینکه ازمنظر مشکلات موجود در جامعه باشد.
آیت الله«سیدکاظم نورمفیدی» در نشست صمیمی جمعی از رزمندگان، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داربم، پیامبر(ص) قبل از ماه مبارک رمضان، در خطبه ای خطاب به مردم فرمودند:  در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم ، ماهی که همراه خودش رحمت و برکت و غفران الهی با خودش می آورد، خداوند شما را برای مهمانی دعوت کرده و همه مهمان خدا همراه با کرامت هستید .
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: ان شاالله خدا در این ماه توفیق دهد تا عباداتی که می کنیم و روزه هایی که می گیریم، با میل و رغبت باشد، چون امر خداست.
وی ادامه داد: وقتی مردم از صمیم قلب این تکلیف را انجام دهند، نفی دنیا و آخرت برایش بیشتر خواهد شد.
آیت الله نورمفیدی با اشاره به روند انقلاب از ابتدا تاکنون، گفت: درست است که مشکلاتی در همه بخش ها وجود دارد ولی نگاه ما به طور کل چگونه است، اگر قرار باشد از پایین نگاه کنیم قطعا نگاه ما عوض خواهد شد.
وی اظهارداشت: نگاه به اصل انقلاب بسیار خوب به نظر می رسد و این نگاه به انقلاب باید مثبت باشد.
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: انقلاب ما مشکل دارد، در کجای دنیا است که مشکلی نباشد ولی از افق برتر که نگاه می کنم استقلال و پیشرفت ها را خوب می بینین موقعیت و جایگاه کشور در منطقه خیلی خوب است.
وی با اشاره به نقش بسیار خوب مقام معظم رهبری در جهان اسلام، افزود: هیچ رهبری در حد و جایگاه مقام معظم رهبری در دنیا نمی بینم.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه مسائل کلی کشور را باید از افق کلی تر نگاه کرد و نباید غیر این باشد، خطاب به رزمندگان تاکید کرد: باید پیوندتان را در انقلاب در مقام اثبات هم ارائه کنید و نشان دهید نه اینکه احساس شود یکسری دوستان خودشان را کنار کشیدند و برای کمک به استان باید آماده باشید.
وی گفت: نگاه ما به انقلاب از یک افق برتری باشد نه از منظر مشکلاتی که وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه حل مسائل اقتصادی کار بسیار مشکلی است، افزود:  برای حل این مشکلات حضور داشته باشید و نقش موثری را برای حل مسائل استان قدم بردارید.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو