پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

قدردانی امام جمعه گرگان از سپاه پاسداران برای تنبیه و موشک باران مقر صهیونیست‌ها

1401/1/16

دنیا در برابر جنایت سعودی‌ها حتی نفس هم نمی‌کشد

آیت الله نورمفیدی گفت: اسرائیل شرارت هایی می کرد و لازم بود به این شرارت ها جواب داده شود و بحمدالله سپاه پاسداران خیلی خوب پاسخ این شرارت ها را با موشک های نقطه زن داد.

آیت الله نورمفیدی گفت: اسرائیل شرارت هایی می کرد و لازم بود به این شرارت ها جواب داده شود و بحمدالله سپاه پاسداران خیلی خوب پاسخ این شرارت ها را با موشک های نقطه زن داد.
آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز«جمعه ٢٧ اسفند» در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان روز ولادت حضرت ولیعصر (عج) را تبریک گفت و اظهارکرد: کشور ما، کشور ائمه اطهار (ع) و امام زمان (عج) است و امروز مشکلاتی داریم که امیدواریم هرچه زودتر گرفتاری های معیشتی، مردم، گرانی، بیکاری، مشکلات اقتصادی و بی ثباتی در مسائل اقتصادی برطرف شود.
امام جمعه گرگان با تسلیت درگذشت آیت الله علوی گرگانی، از مراجع عظام تقلید و تشییع باشکوه پیکر ایشان در شهر گرگان گفت: از همه کسانی که در تشییع باشکوه پیکر آیت الله علوی گرگان شرکت کردند قدردانی می کنیم و خداوند به همه کسانی که شعائر دینی را تکریم می کنند و پیکر این سید بزرگوار را تشییع کردند، اجر و پاداش دهد. در قم هم تشییع باشکوهی انجام شد و یکی از مراجع عظام بر جنازه ایشان اقامه نماز کرد ‌و در جوار حضرت فاطمه معصومه (س) خاکسپاری شدند.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: اسرائیل شرارت هایی می کرد و لازم بود به این شرارت ها جواب داده شود و بحمدالله سپاه پاسداران خیلی خوب پاسخ آنها را داد و ده موشک به مرکز آموزشی و نظامی اسرائیل در اربیل عراق زد. اما نکته جالب این است که موشک ها مراکزی را که زدند در کنار محل های مسکونی مردم بود اما این موشک باران آسیبی و خسارتی به مردم دیگر وارد نکرده و این سبب تعجب خود آمریکایی ها و اسرائیلی ها شده است که ایران در موشکی انقدر دقیق نقطه زنی می کند.
وی بیان کرد: دنیا بداند ایران امروز، ایرانِ ۴۰ سال قبل نیست و ایران اوایل پیروزی انقلاب نیست. آن روزها ما حتی سیم خاردار هم نداشتیم و باید از دیگران التماس می کردیم اما امروز موشک های نقطه زن داریم. از نیروهای نظامی، ارتش و سپاه قدردانی می کنیم و از خداوند می خواهیم روزبه روز قوی تر و موجب ترس و هراس دشمنان شوند که این یک دستور قرانی است.
آیت الله نورمفیدی در ادامه جنایت آل سعود و گردن زدن ۸۱ شیعه را محکوم کرد و گفت: به بهانه های واهی این افراد را گردن زدند. شیعیان عربستان نه دنبال براندازی هستند و نه اقدام تروریستی کرده اند همه حرف شیعیان عربستان این است که باید حق آنها داده شود. آیا جرم این خواسته این است که یکباره ۴۱ جوان شیعه را اعدام کنند؟ در این ماجرا حتی نفس دنیا هم درنیامده است.
وی ادامه داد: حالا اگر در کشورمان مجرمی که در محکمه، محکوم به اعدام شده، طبق قانون این حکم اجرا شود دنیا چه الم شنگه ای راه می اندازد اما در مقابل جنایت های سعودی ها صدایی از کسی در نمی آید و چیزی نمی گوید.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این دنیای ظلم است، آنانی که برای یک دستمال، قیصری را به آتش می کشند در این موارد فقط سکوت می کنند و نظاره گر هستند. منظور از اینکه ظلم در دنیا فراگیر شده، همین است. امروز در یمن، سوریه، فلسطین، عراق و جاهای دیگر که منافع آنها اقتضا کند، جنایت می کنند.
وی درباره حضور یکی از سران رژیم صهیونیستی در ترکیه گفت: رفتار امروز اردوغان نشان می دهد که اعتقادات پوچی دارد و با اینکه گفته بود که نمی توانیم با اسرائیل کنار بیاییم اما امروز با اسرائیل رابطه برقرار می کند. برای اینکه برای خودش موقعیتی در بین کشورهای اسلامی درست کند حرف از دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غیره می زد اما امروز میزبان مسئولان رژیم اسرائیل است. قرارو مدارها گذاشتند و این یک خودکشی سیاسی است و مردم مسلمان ترکیه عکس العمل نشان دادند و عاقبت ظلم و پا روی حق گذاشتن را خواهد دید. هرکسی به مردم ظلم کند عواقب آن را خواهد دید.
امام جمعه گرگان در ادامه اظهار کرد: امسال سال نو با ایام ولادت حضرت ولیعصر (عج) مقارن شده و امیدواریم به برکت ولادت آن حضرت، برای ملت ما مبارک باشد و مشکلات به ویژه گرانی، اقتصادی و بیکاری نسل جوان زودتر برطرف شود.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو