پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

آیت الله نورمفیدی در دیدار جمعی از ذاکران و پیرغلامان حسینی با ایشان

1401/1/16

همه جهان باید در انتظار امام زمان (عج) باشند/ ذاکران به محتوای شعر در مرثیه سرایی توجه کنند

آیت الله نورمفیدی با اشاره به ولادت امام زمان(عج) و نیمه شعبان، گفت: باید همه جهان در انتظار امام زمان (عج) باشند، آن امام فقط برای ما مسلمانان نسیت بلکه با ظهورش جهان را متحول می کند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به ولادت امام زمان(عج) و نیمه شعبان، گفت: باید همه جهان در انتظار امام زمان (عج) باشند، آن امام فقط برای ما مسلمانان نسیت بلکه با ظهورش جهان را متحول می کند.
آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» در  دیدار جمعی از ذاکرین و پیرغلامان اهل بیت(ع) مجمع ذاکرین شهرستان گرگان با ایشان که به مناسبت سوم شعبان ولادت امام حسین (ع) و به مناسبت بیست و دومین سالگرد تاسیس مجمع الذاکرن شهرستان گرگان برگزار شد، گفت: ماه شعبان دارای امتیازات زیادی است و ولادت امام حسین (ع)، امام حضرت ابوالفضل(ع)، امام زین العابدین(ع) و امام زمان (عج) در این ماه قرار دارند.
نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به ولادت امام زمان(عج) و نیمه شعبان، افزود: باید همه جهان در انتظار امام زمان (عج) باشند، آن امام فقط برای ما مسلمانان نسیت بلکه با ظهورش جهان را متحول می کند.
وی ادامه داد: این ماه، ماه امام زمان(عج) است و آنچه را که لازم است باید انجام دهیم.
آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: اسلام برای این ظهور کرده است تا بنده مطیع خدا باشیم، امام حسین (ع) بنده خدا بود و سیدالشهدا به مقام بندگی رسیده بود.
وی گفت: ما چقدر به مقام بندگی و سیدالشهدا رسیدیم، اصلا چرا سیدالشهدا در میان همه ائمه خاص و ویژه شد با وجود اینکه همه ائمه در یک حد و مسیر بودند و از اول تا آخر شهید شدند.
نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: مقام بندگی سیدالشهدا خیلی روشن و واضح جلوی همگان قرار گرفت و در صحنه حاضر شد.
وی با تاکید بر اینکه ما چه جوان و پیر باید سعی کنیم خودمان را بسازیم، گفت: بین خودمان و خدا را صاف کنیم و به مقام بندگی در حدی که می توانیم خودمان را نزدیک کنیم.
آیت الله نورمفیدی خطاب به ذاکرین و پیرغلامان اهل بیت(ع)، افزود: شما ها به نام امام حسین(ع) لباس مرثیه خوانی و مداحی امام حسین را برعهده دارید، همین انتصاب، انتصاب به سیدالشهدا خیلی مهم است و ان شاءالله خدا توفیق دهد و مورد عنایت امام حسین(ع) قرار بگیرید.
وی تاکید کرد: در شعرهایی که به اهداف امام حسین(ع) می خوانید شعرهای پرمعنا باشد و در میدان عمل هم در حد توان حضور یابید.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو