پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/7/20

نماینده ولی‌فقیه در گلستان: رژیم صهیونیستی و امریکا در سراشیبی سقوط هستند

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: رژیم صهیونیستی و امریکا از دورن دچار فروپاشی و سقوط شده و روز به روز ویران‌تر می‌شوند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در جمع نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد گلستان اظهار کرد: امریکای جنایت‌کار مشکلات داخلی زیادی دارد اما ادعا دارد که می‌خواهد مشکل دیگران را حل کند.

وی خاطرنشان کرد: درگیری‌ها و تظاهرات و اعتراضات در این کشور، در واقع چراغ قرمزی‌ست که روشن شده و خودش خبر ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به ضرورت فعالیت سمن‌ها افزود: حامی تشکل‌ها و سمن‌های مردم نهاد هستم و باور دارم که آنها می‌توانند مشکلات مردم را تا حد زیادی برطرف کنند.

وی ادامه داد: در کنار حمایت از این مجموعه‌ها، موافق احزابی که بخواهند در مسیر رشد، توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور کار کنند هستم.

امام جمعه گرگان گفت: آنان که به فکر رفع نیاز و نیازمندی از جامعه هستند، در قیامت در امنیت و امان خواهند بود.

وی بیان کرد: همه ما در قبال مردم و تک تک افراد جامعه مسوول هستیم و شما فعالان این بخش باید قدر خود را بدانید.

وی خاطرنشان کرد: دیوار دفاعی گرگان به عنوان دومین دیوار طولانی جهان به منظور جذب توریست و گردشگر می‌تواند احیا شود، اما نبود اعتبارات لازم جلوی این کار را گرفته که برای حل آن باید در زمینه رشد و توسعه گردشگری، سرمایه‌گذار بخش خصوصی صلاحیت‌دار در امنیت سرمایه‌گذاری وارد شود.

نماینده ولی‌فقیه گفت: در بخش آثار ثبت شده ملی در استان به خصوص گرگان، هم اگر مالکین و وراث نتوانند اقدامی کنند، سعی کنیم تا شاهد حضور سرمایه‌گذار با تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری فراهم شود.

آیت‌الله نورمفیدی ادامه داد: با اعتبارات دولتی نمی‌توان همه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را به سرانجام رساند که لازم است این پروژه‌ها را به بخش خصوصی جهت تسریع در تکمیل و اتمام آن واگذار کنیم.

وی افزود: پروژه‌های زیاد نیمه تمام و زخم خورده‌ای در استان داریم که اگر به اندازه ۱۰ سال با تخصیص کامل اعتبارات مصوب عمرانی استان را در این بخش هزینه کنیم و به امورات دیگر عمرانی نپردازیم، شاهد اتمام آنها خواهیم بود.

وی یادآور شد: مسوولان باید دست سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران را برای حضور در این استان بفشارد.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان تاکید کرد: سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد باید به سمت تخصصی شدن بروند تا جلوی موازی‌کاری با بخش‌های دیگر گرفته شود.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو