پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/7/15

نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان :

ایام شهادت این سید خالص و پاک (شهید بزرگوار سیدحسن نصرالله) از «ایام الله» است/ خون پاک شهدای مقاومت شر این شجره خبیثه «اسرائیل غاصب و اربابانشان »را ریشه کن و خلاص می نماید.

آیت الله نورمفیدی دریکصدودوازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گلستان با تکریم سید شهدای مقاومت شهید «سید حسن نصرالله » ، گفت:به تعبیر قرآن کریم ایام شهادت این سید خالص و پاک (شهید سیدحسن نصرالله) از «ایام الله» محسوب می شود.

 وی تصریح کرد:هر چند شهادت این سید بزرگوار و مجاهد فی سبیل الله بر دل ها غم عظیمی نشاند اما غم فراقش ما را از میدان منفعل نمی کند ،چون به مصداق قرآن کریم این غم ، جهاد و جوشش الهی را در پی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه  در ادامه با اشاره به عملیات افتخار آفرین وعده صادق ، گفت:موشک بارانی که درعملیات وعده صادق 2 به وسیله نظام مقدس جمهوری اسلامی  و نیروهای مسلح مخصوصا سپاه پاسداران انقلاب با آن همه لایه های دفاعی رژیم غاصب صهیونیستی به هدف خورد شادی و نشاط را برای امت اسلامی بوجود آورد.

  امام جمعه گرگان افزود :با این همه جنایات صبر و استقامت مردم مظلوم غزه برای ما مایه دلگرمی است و نشان از آموزه های اسلامی و وعده الهی است که در قرآن کریم از آن یاد شده است.

 وی در ادامه  اظهار داشت :ذات فرعون ها ایجاد تنش برای همه بشریت است و تا این شجره خبیثه کنده نشود ، جهان آرام نخواهد شد.

آیت الله نورمفیدی گفت: امید داریم خون پاک شهدای مقاومت شر این شجره خبیثه (اسرائیل غاصب)و اربابانشان(امریکای جنایتکار و ایادی آنها ) را ریشه کن و خلاص نماید.

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان درادامه با اشاره به مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان ،گفت:باید با اولویت بندی موارد مطرح شده در این شورا را بر اساس توان اعضای جلسه پیگیری نمائیم و تا حصول نتیجه و خروجی موثر آن از بحث دیگر موارد دراین شورا پرهیز کنیم.

وی افزود: بارها گفتم برگزاری مکرر جلسات فایده ای ندارد بلکه باید دست در دست هم با برنامه وارد میدان عمل شویم تا شاهد خروجی موثر موارد مصوب این شورا در جامعه باشیم.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو