پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/7/1

پیام حضرت آیت الله نورمفیدی به مناسبت بازگشایی مدارس

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه معلمان، مدیران، دانش آموزان و اولیا تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از همان ابتدا که بشر آفریده شد، شروع به یادگیری کرد.خداوند می فرماید:«و عَلَّمَ ادَمَ الاَسماءَ کُلَّها…؛ و آموخت (یاد داد) به آدم همه نام ها را …»
مقام معظم رهبری مدظله العالی نیز درجایگاه و اهمیت علم و دانش  می فرماید: «باید علم پیدا کنید. علم که پیدا کردید، پنجه ی قوی پیدا خواهید کرد. اگر علم نداشته باشید، کسانی که دارای پنجه ی قوی هستند، دست شما را می پیچانند. جوان هاتان را به علم تشویق کنید»
از اینرو به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم همیشه متعلم و درصدد کسب علم و دانش باشیم چرا که  امروز علم و دامنه علوم چنان گسترده و بی پایان
شده که انسان هر چقدر هم که یاد داشته باشد، باز هم نیازمند یادگیری است.   
استان  گلستان نیز با بهره مندی از مراكز حوزوی ، دانشگاهی و مجموعه محیط های آموزشی و تحصیلی مدارس  برخوردار از دانش روز و به پشتوانه تلاش دلسوزانه افراد مجرب و متعهد می تواند پیشگام نهضت عظیم تولید علم و دانایی باشد.
 بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، دمیده شدن روح تازه در كالبد نظام تعلیم و تربیت  در راستای كسب علم و اندیشه و معرفت افزایی است ،اینجانب بازگشایی مدارس را به همه معلمان، مدیران، اولیا و دانش‌آموزان عزیز و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت استان گلستان تبریک عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ سلامتی و توفیق روزافزون همه این عزیزان را خواهانم.


سید کاظم نورمفیدی

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو