پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/6/17

نماینده ولی فقیه در گلستان:برنامه های اوقات فراغت در فصل زمستان هم ادامه داشته باشد/ آینده سازان کشور باید خودشان را از نظر علم و ایمان قوی کنند

آیت الله نورمفیدی گفت: در اوقات فراغت امسال برنامه های بسیار خوبی از سوی کانون گلشن اجرا شده و این برنامه حتی در فصل زمستان، زمان تحصیل دانش آموزان هم ادامه داشته باشد.

 

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز (شنبه ۱۷ شهریور) در مراسم اختتامیه کلاس های طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان گفت: کانون فرهنگی هنری گلشن از موقعیت فراهم شده در تابستان استفاده خوبی کرده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تشکر از همه شما دانش آموزان، پدران و مادران و دبیران، مربیان و معلمان و افرادی که در این مدت در مسجد فعالیت داشتند، افزود: برنامه های بسیار خوبی از سوی کانون گلشن اجرا شده و این برنامه حتی در فصل زمستان، فصل تحصیل دانش آموزان هم ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به علاقمندی کودکان مدینه به پیامبر(ص)، گفت: زمانی که پیامبر(ص) به مسافرت می رفتند و بر می گشتند، پر جمعیت ترین استقبال کنندگان بچه ها بودند.

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: پیامبر گرامی اسلام با بچه ها بسیار مهربان بودند و علاقه زیادی داشتند، آنها را بغل می کردند و می بوسیدند.

وی خطاب به کودکان شرکت کننده در کلاس های اوقات فراغت کانون گلشن، گفت: علاقمندی و دوست داشتن پیامبر(ص) در زندگی و  پیشرفت هایتان و در تحصیل ایمان بسیار موثر است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با ابراز خرسندی از برنامه های اجرا شده توسط اعضای کانون در این مراسم، افزود: در آینده شما باید این کشور را اداره کنید و باید خودتان را از نظر علم، عمل و ایمان بسازید تا این کشور در آینده به خوبی اداره شود.

وی تاکید کرد: پدران و مادرانتان را بسیار دوست بدارید تا زمینه های پیشرفت برای شما فراهم شود.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو