پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/5/17

پیام دفترحضرت آیت الله نورمفیدی به مناسبت روز خبرنگار

دفترنماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در پیامی به مناسبت روز خبرنگاراز زحمات و تلاش های ارزنده خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی استان گلستان تقدیر و تشکر نمود.

متن پیام به شرح زیر است:

دین مبین اسلام در حوزه خبر بر مسئولیت اجتماعی خبرنگار و رعایت مصالح عموم، حفظ حرمت و حریم فرد و جامعه و در عین حال انتقاد سالم و عمل به وظیفه امانتداری جامعه تاکید کرده است.

خبرنگاران از آنجا که امانتدار جامعه در کسب ، حفظ و انعکاس اطلاعات و اخبارند بایستی در راه این امانتداری از هیچ چیز دریغ نورزند.در کنار تمامی اصول اخلاقی رسالت اصلی خبرنگار و رسانه یعنی انعکاس مسائل و واقعیت های اجتماع و تلاش برای بهبود اوضاع جامعه و کمک به توسعه اجتماعی با در نظر گرفتن مصالح و منافع جامعه که این مهم در آموزه های اسلامی بارها مورد تاکید قرارگرفته است.

ضمن عرض تبریک روز خبرنگار ، یاد شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی داشته واز زحمات و تلاش های ارزنده خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی استان گلستان تقدیر و تشکر نموده و صحت و عافیت و توفیقات الهی را برای یکایک شما عزیزان ازذات باریتعالی مسئلت می نماییم.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو