پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/5/14

آیت الله نورمفیدی؛مساجد بین‌راهی به عنوان نماد دین و نظام باید درست مدیریت شوند

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مساجد بین راهی نماد دین، نماز و نظام است و باید تمیز، پاکیزه و مرتب باشند و درست اداره و مدیریت شوند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در جلسه شورای اقامه نماز استان گفت: در میان همه تکالیف و وظایف اسلامی نماز یک جایگاه ویژه ای دارد و هیچ کدام از تکالیف اسلامی به اندازه نماز هر روز و مستمر و پنج بار در شبانه روز نیست.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: مهمترین و اصلِ دعوت و بعثت انبیا و اصل و اساس و ریشه و بنیادش برقراری رابطه بین انسان و خدا است و این رابطه بین انسان و خدا مهمترین هدف بعثت انبیا بوده است.

وی با اشاره به حوادث این روزها در غزه و فلسطین، گفت: این حوادث برای بیدار کردن بشریت از خواب غفلت است تا انسان ها در دام آنها نیفتند و گرفتار طاغوت ها نشوند.

آیت الله نورمفیدی خطاب به مسئولان استان، افزود: باید به مدرسه ها رفته و در خصوص چرایی نماز خواندن و ارتباط برقرار کردن با خداوند با بچه ها صحبت شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی تمام وقت و فرصت بچه ها را گرفته است، تاکید کرد: باید یک فکری برای این مسئله شود و با اقدامات برنامه ای به این مسائل توجه و نگاه شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهارداشت: برای ترغیب دانش آموزان و بچه ها به نماز خواندن باید از روحانیونی استفاده شود که بتوانند با زبان بچه ها با آنها حرف بزنند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب مساجد بین راهی، گفت: مساجد بین راهی نماد دین، نماز و نظام است و باید تمیز، پاکیزه و مرتب باشند و درست اداره و مدیریت شوند.

آیت الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه در ایران، افزود: ما دنبال خونی که در کشور و سرزمین ما ریخته شده هستیم و به عنوان ولی دم باید این خونخواهی را داشته باشیم.

وی اظهارداشت: اسرائیل شکست خورده و هیچ راهی برایش باقی نمانده و می خواهد خودش را پیروز میدان قرار دهد و با این اقدام خود ایران و آمریکا را در مقابل هم قرار دهد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو