پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/5/15

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان:استفاده از ظرفیت خبرنگاران برای پیشرفت و توسعه کشور/ مدیران ما باید به سراغ خبرنگاران شجاع بروند

طهماسبی گفت: مدیران ما باید به سراغ خبرنگاران شجاع بروند و خبرنگاران را در اولویت قرار دهند تا مشکلات مردم کم شود.

علی اصغر طهماسبی امروز (دوشنبه ۱۵ مرداد) در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در نشر خطبه های نماز جمعه گرگان، با تبریک روز خبرنگار گفت: کار شما عزیزان انعکاس رخدادهای مهم کشوری است و در هر جایگاهی که حضور دارید وظیفه سنگین و خطیری بر عهده دارید.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان افزود: صدای شما خبرنگاران بسیار رساست و باید از این ظرفیت برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده کرد.

وی با اشاره به شهادت سردار جبهه مقاومت اسماعیل هنیه در ایران، گفت: اگر حضور فیزیکی شما خبرنگاران در مجامع و مجالس نباشد نمی توان خیلی از اتفاقات را منعکس کرد.

طهماسبی، سرعت، دقت و صحت را سه اصل اطلاع رسانی و خبرنگاری بیان کرد و ادامه داد: خبرنگاران و رسانه های ما اطلاعات صحیح و به موقع را به مردم می رسانند.

وی تاکید کرد: مدیران ما باید به سراغ خبرنگاران شجاع بروند و خبرنگاران را در اولویت قرار دهند تا مشکلات مردم کم شود.

 

هیچ وقت مانع کار خبرنگاران نبودم

 

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گرگان خاطرنشان کرد: دو دوران مسئولیت کاریم هیچ وقت مانع کار خبرنگاران نبودم و آنها را محدودیت زا ندیدم.

وی با بیان اینکه خبرنگار می تواند چشم بینای مدیران و کشور باشد، گفت: باید از ظرفیت خبرنگاران به درستی استفاده شود تا گره های کور یکی پس از دیگری باز شود.

طهماسبی با اشاره به خبرنگاران فعال در نمازهای جمعه، افزود: شما خبرنگاران در حوزه نماز جمعه نیز رسالت بیشتری را بر دوش می کشید.

وی اظهارامیدواری کرد: اصول اخلاقی شما خبرنگاران بتواند بار سنگینی که بر دوش جامعه قرار دارد را بر دارد.

 مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان اظهارداشت: شما امروز در مقابل قول خبرگزاری های جهان قرار گرفته اید و رسالت شما بسیار پیچیده و سنگین است.

وی با اشاره به وجود مولفه های خوب در استان، گفت: شما با زندگی در کنار مردم نارسایی های جامعه را به سمع و نظر مسئولان کشوری و استانی می رسانید.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو