پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/2/17

نماینده ولی فقیه در گلستان:بانک ها باید اعتبارات خود را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهند

آیت الله نورمفیدی گفت: بانک ها باید اعتبارات خود را در مسیر تولید، توسعه و پیشرفت قرار دهند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با مدیریت جدید بانک ملی شعب استان گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید، گفت: باید اعتبارات را در مسیر تولید جریان داد و صرف توسعه و پیشرفت کشور شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: باید در جهش تولید از مشارکت مردم استفاده شود و به عنوان یک افق برتر نگاه شود تا همه امکانات در این مسیر قرار گیرد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها، گفت: پرداخت تسهیلات به برخی از اقشار لازم است ولی باید در حدی باشد که به توسعه و پیشرفت کشور لطمه وارد نکند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه نگاه قرآن کریم به انسان ریشه جهان بینی دارد، ادامه داد: همان طور که خداوند متعال این عالم را بدون نقص ساخته ما انسان ها هم باید این عالم را اینگونه بسازیم. 

وی اظهارداشت: انسان خلیفه الله است و فقط در حوزه مادی و جهانی نیست و انسان از این جایگاه می تواند به عالی ترین کمال الهی برسد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه در دنیای علم و غرب، انسان را فقط یک حیوان عاقل می داند، گفت: انسان باید قدر و منزلت و جایگاه خود را بداند و مسئولیت اجتماعی خود را باید به خوبی بداند.

وی با تاکید بر اینکه بانک ها باید اعتبارات خود را در مسیر توسعه قرار دهند، افزود: اقتصاد استان بر پایه کشاورزی است و باید علاوه بر توجه به این بخش به سایر بخش ها همچون گردشگری هم توجه شود.

آیت الله نورمفیدی گفت: همه باید توسعه یافتگی را درک کنند و پیشرفت را حس کنند و اراده خوبی هم وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو