پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/2/1

نماینده ولی فقیه در گلستان:دغدغه اصلی نمایندگان مجلس حل مسائل کلی و ریشه ای گلستان باشد

آیت الله نورمفیدی گفت: نمایندگان مجلس به عنوان شخصیت های تاثیرگذار نقش مهمی در توسعه استان دارند و باید دغدغه اصلی آنها حل مسائل کلی و ریشه ای استان باشد.

آیت الله دسیدکاظم نورمفیدی در دیدار با جمشید قائم مقام، منتخب مردم شهرستان‌های رامیان و آزادشهر در مجلس سیزدهم با اشاره به وحدت مسلمین، گفت: قرآن کریم، سیره پیامبر بزرگوار اسلام و سیره ائمه اهل بیت(ع) منشاء وحدت و اتحاد مسلمین است.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: در مسئله اتحاد به هیچ وجه نباید آرمان قرآن و پیامبر و بزرگان را زیر پا گذاشت.

وی با بیان اینکه وحدت اولا یک تکلیف شرعی است، گفت: به وحدت به عنوان یک روش سیاسی نگاه نمی شود بکه واجب است و باید به صورت فرهنگ درآید و همه توده های مردم آن را قبول کنند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به تلاش دشمنان برای بر هم زدن وحدت مردم منطقه گلستان، افزود: با لطف خداوند متعال این دشمنان موفق نشدند و امروز بعد از گذشت 46 سال از انقلاب وحدت استان گلستان زبانزد کل کشور است و می تواند نه تنها الگو برای کشور بلکه برای جهان اسلام باشد.

وی با تاکید بر اینکه هر کسی بخواهد این نظام را تضعیف کند باید با آن برخورد شود، گفت: آنهایی که در جامعه تاثیرگذار هستند باید در این زمینه خیلی مراقب و مواظب باشند تا دشمن به اهداف خودشان نرسد، دشمن به دنبال ایجاد دعوا و اختلاف است.

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: اگر ما مسلمانان این اتحاد را داشتیم اسرائیل جرات نمی کرد این نوع بلاها را بر روی مردم مظلوم فلسیطن بیاورد.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق»، گفت: ایران در این عملیات با قدرت خود، دنیا را متحول کرد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه 20 کشور اسلامی موقع حمله ایران به اسرائیل کمک کردند، اظهارامیدواری کرد: با این اقدام ایران همه سر جایشان بنشینند و کسانی که هم همکاری کردند تا موشک های ما به مقصدش نرسد سر عقل بیایند.

وی تاکید کرد: در دنیای امروز همه مسلمانان باید در کنار با هم اتحاد داشته باشند و در کلیات و مسائل بین المللی در کنار هم قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به نقش نمایندگان مجلس در توسعه استان، گفت: نمایندگان مجلس به عنوان شخصیت های تاثیرگذار نقش مهمی در توسعه استان دارند.

وی ادامه داد: باید دغدغه اصلی نمایندگان مجلس حل مسائل کلی و ریشه ای استان باشد و اقداماتی در استان انجام شود تا بسیاری از مشکلات کم کم حل شود.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به نقش تاثیرگذار جزیره آشوراده در تحول استان، افزود: پول هایی که توسط مسافران وارد استان می شود در زندگی مردم تاثیرگذار می گذارد و باید به فکر برنامه های این چنینی برای ایجاد تحول اساسی در استان باشیم.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو