پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/12/25

امام جمعه گرگان :آمریکایی ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند

آیت الله نورمفیدی با اشاره به ایجاد بندر از سوی آمریکایی ها در غزه، گفت: آمریکایی ها به هیچ وجه قابل اعتماد و خیرخواه مردم نیستند و آنهایی که اعتماد کردند در چاه ویل افتادند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز (جمعه ۲۵ اسفند) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به ۲۵ اسفند، سالروز وفات حجت الاسلام سیداحمد آقا خمینی، گفت: ایشان واقعا عاشق و مرید امام(ره) و مخلص و فداکار بود و تمام هم و غمش را در طول زندگی اش برای امام گذاشت

امام جمعه گرگان افزود: امام (ره) هم نسبت به ایشان نگاه خاص و ویژه ای داشت و یکی از توصیه هایی که می کند به ایشان این است که قدر جوانی تان را بدانید.

وی تاکید کرد: این نصیحت برای همه جوانهاست تا از جوانی شان برای سازندگی خود استفاده کرده و برای معرفت و بندگی در راه خدا حرکت کنند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت در روز (سه شنبه ۲۹ اسفند)، گفت: ملت ایران به رهبری علما و روحانیت به این مسئله بزرگ دست یافت.

وی افزود: ما باید این تجربه ها را در نظر داشته باشیم و تاریخ را فراموش نکنیم و تاریخ جلوی چشممان باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به فرا رسیدن سال نو، گفت: روز چهارشنه روز اول سال جدید و عید نوروز است. این عید هم که بسیار انتخاب خوبی بوده که ایرانی ها برای خودشان انتخاب کردند.

وی افزود: در این روز طبیعت نو، با نشاط و سبز و خرم می شود و این روز را به عنوان عید خودشان انتخاب کرده اند و چیز بسیار خوبی است.

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: خداوند هم در قرآن به این مسئله اشاره کرده و زنده شدن مردگان را برای ما مجسم می کند و طبیعت برای ما زنده می شود.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان نیز گفت: در این ماه باید دلها زنده و روشن شود و در قرآن کریم هم به این مسئله اشاره شده است و اینکه یاد خدا دلها را آرام و روشن می کند.

امام جمعه گرگان با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا برای ایجاد یک بندر غزه، افزود: آقای رئیس جمهور آمریکا یا خودت نفهم هستی یا مردم دنیا را نفهم حساب می کنی!؟. اگر دلت برای مردم می سوزد برو جلوی اسرائیل را بگیر. اگرراست می گویی برو جلوی آنها و جنایات را بگیر چرا مانع آتش بس می شوی.

وی ادامه داد: آنها با این اقدام خود می خواهند راهی باز کنند که غزه را خالی کنند. اینها گرگانی در لباس میش هستند و به دنبال  خدمت به مردم فلسطین نیستند.

آیت الله نورمفیدی گفت: هیچ وقت به اینها نمی توان تکیه کرد، اینها قابل اعتماد نیستند آنهایی که اعتماد کردند در چاه ویل افتادند آنها خیرخواه مردم نیستند.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو