پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/11/22

️ پیام مشترک قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و استاندار گلستان در پیامی مشترک از حضور مثال زنی، کم نظیر و حماسی مردم قدرشناس استان گلستان اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سالروز چهل و پنجمین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قدردانی کردند

متن کامل پیام مشترک آیت الله سیدکاظم نورمفیدی و دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مردم همواره عظیم ترین و بزرگترین پشتوانه ی انقلاب اسلامی ایران بوده اند و حتی لحظه ای این نظام مقدس را تنها نگذاشته اند.

حضور بی بدیل و کم نظیر مردم استان در همه ی شهرهای استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال بار دیگر پیوند ناگسستنی مردم و حکومت عدالت محور جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید تا بار دیگر دسیسه ها و توطئه های دشمنان قسم خورده این آب و خاک نقش بر آب شود.

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در واقع مقدمه ای برای مشارکت پر شور مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود تا همچون همیشه با حضور آگاهانه خود برگ زرینی را در کتاب تاریخ انقلاب ثبت و درج نمایند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از حضور پرشور ، مثال زدنی و  همراه با بصیرت مردم شهید پرور استان تقدیر می نماییم و بر این باوریم که در سایه وحدت و انسجام بی نظیر موجود در گلستان، شاهد برگزاری انتخاباتی منحصربفرد در ۱۱ اسفند خواهیم بود.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو