پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/11/21

بیانیه دعوت مشترک آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان و دکتر زنگانه استاندار گلستان در آستانه یوم‌الله ۲۲بهمن

آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان و دکتر زنگانه استاندار گلستان در پیامی از مردم ولایتمدار، شریف و قدرشناس شیعه و سنی استان جهت حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن دعوت کردند

متن کامل پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی و دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ماحصل تلاش مردان و زنانی است که در مسیر پیروی از ولایت گام نهادند و توانستند یکی از منحصر به فرد ترین اتفاقات تاریخ معاصر را رقم بزنند.

تردیدی نیست که سر منشأ آنچه امروز به عنوان بیداری اسلامی در تمام دنیا از آن یاد می شود ، انقلاب اسلامی ایران بوده که توانسته ملت های مسلمان، آزاده و رنج کشیده را به حقوق خود آگاه سازد .

ایادی استکبار به سرکردگی آمریکا جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی همانگونه که در طول ۴۵ سال گذشته از هیچ کوششی برای مقابله با جمهوری اسلامی دریغ نکرده اند، در مقابل مردم حق طلب و آزادی خواه کشورهای دیگر نیز می ایستند غافل از آنکه ظلم و جور طنابی پوسیده است که نمی توان با آن مردم آگاه و با بصیرت را به بند کشید.

۲۲ بهمن امسال نه تنها طلیعه چهل و ششمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی و چراغ راه مردم شریف ایران و آزادی خواهان سراسر جهان است بلکه هنگامه ی مقدسی است که مردم آگاه ایران اسلامی مانور حضور پر شور خود در انتخابات یازدهم اسفند را به منصه ظهور خواهند گذاشت.

اینجانبان ضمن تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از آحاد مردم شریف استان برای حضور در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن در تمامی شهرهای استان دعوت می نماییم و امیدواریم این شور انقلابی مقدمه ای برای مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو باشد تا جهانیان بدانند که فرد فرد مردم ایران اسلامی همچون همیشه مدافع آرمان های انقلاب و امامین انقلاب هستند و هرگز ارزش های والای این نظام تمدن ساز را با کسی معامله نخواهند کرد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو