پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/11/15

آیت الله نورمفیدی : دشمن به دنبال برجسته‌سازی ضعف‌هاست / به عنوان یک وظیفه شرعی به مردم استان تاکید می کنم که در راهپیمایی 22بهمن و انتخابات حضور گسترده و حماسی داشته باشند

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه دشمن به دنبال برجسته‌سازی ضعف‌ها و نادیده گرفتن نقاط قوت ایران است، گفت: مردم در کنار ضعف‌ها، قوت‌ها را هم ببینند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی گلستان با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، گفت: در شرایطی که همه بدخواهان علیه مردم و انقلاب متحد شدند ، به عنوان یک وظیفه شرعی به مردم استان تاکید می کنم  که در راهپیمایی 22بهمن و انتخابات که به یک معنا جهاد تبیین نیز محسوب می شود ،حضور گسترده و حماسی  داشته باشند  و نگذارند نقشه‌های شوم و تفرقه انگیز دشمن به ثمر بنشیند.

نماینده مقام معظم رهبری دراستان با اشاره به پیشرفت‌های ایران پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند پیشرفت‌های فراوان انقلاب اسلامی را به حساب نیاورد و آن را کوچک بشمارد.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد جامعه به ویژه قشر جوان  و توده های مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدبین کند، افزود: دشمن این روزها در آستانه انتخابات بیش از پیش برای دلسردی مردم ایران تلاش می‌کند تا از حضور مردم در انتخابات بکاهد.

نماینده ولی فقیه در گلستان، جهاد تبیین را در شرایط کنونی کشور یک ضرورت خواند و تاکید کرد: انتظار می‌رود ملت ایران شرایط کشور را درک کرده و تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار نگیرند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه جهاد تبیین باید سرلوحه آحاد مختلف مردم باشد بیان کرد: دشمن با تمام توان بر علیه جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و اگر در این شرایط ما ضعیف عمل کنیم ضرر خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در دوران دفاع مقدس با جنگ سخت علیه جمهوری اسلامی برخاست که مردم ایران با تمام توان برای دفاع از وطن و اسلام به میدان آمدند اما امروز که دشمن جنگ فرهنگی را در پیش گرفته آحاد مختلف مردم هنوز آن را حس نکردند.

امام جمعه گرگان مقابله با تهاجم فرهنگی را سخت‌تر از تهاجم اقتصادی و نظامی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید با جهاد تبیین برای روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم گام بردایم و در این راه، علما و نخبگان رسالت سنگینی بر عهده دارند.

  وی با اشاره به اینکه جنگ فرهنگی که دشمن با تمام توان علیه کشور ما شروع کرده ، از جنگ نظامی مخرب تر است ، تصریح کرد: همه ما باید در این میدان وارد شویم و در این جنگ فرهنگی که سخت تراز تهاجم نظامی و اقتصادی است با تدبیر و برنامه ریزی انجام وظیفه نمائیم.    

امام جمعه گرگان در پایان با بیان اینکه خدمت به مردم با انگیزه های خدایی و انسانی اهمیت بالاتری دارد،گفت : از باب تذکر از شما می خواهم در ادارات با مردم خوب عمل کنید و رضایت عملی مردم را با رفتار و گفتارتان بوجود بیاورید  .

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو