پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/10/20

اهم سخنان حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان

در چهل و ششمین نشست شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در گرگان

به تعبیر مقام معظم رهبری استان گلستان می‌تواند الگویی برای جهان اسلام در زمینه وحدت و انسجام باشد.

علت تحقق عینی وحدت در استان گلستان  روابط دوستانه و صمیمانه ای است که بعد از انقلاب بین برادران شیعه و سنی در این استان برقرار شده است.

این در کنار هم بودن ها و برگزاری نشست های صمیمی برادران فرق اسلامی ، دشمن را به خشم می آورد و شیاطین جهانی را عصبانی می کند .

اینگونه نشست های برادران شیعه و سنی مورد دعای رسول گرامی اسلام (ص)و اولیای دین است .

شرایط امروز جهان در حال تحول است و یکجانبه گرایی امریکا در حال از هم پاشیدن است و چند جانبه گرایی در حال رشد است و زمینه مناسبی برای ما فراهم شده که ما مسلمانان بر اساس کتاب آسمانی قرآن کریم به فکرتشکیل اتحادیه کشورهای اسلامی باشیم .

یاد بزرگانی همچون آیت الله العظمی بروجردی رحمت الله علیه و مرد بزرگ مرحوم شیخ محمود شلتوت را که معاصر بودند و قدم های بسیاربزرگی برای انسجام و وحدت امت اسلامی برداشتند را گرامی داریم.

حضرت امام رحمت الله علیه این شخصیت کم نظیر عالم اسلام چند کار بزرگ همچون روز قدس و هفته وحدت را در زمینه انسجام امت اسلامی نهادینه کردند.

درد فلسطین درد ما هم است اگر آنها شب و روز زیر بمب و موشک قرار دارند ،می بینید یک گروه شیعی به رهبری سید حسن نصرالله در مقابل اینها قرص و محکم ایستاده و ایستادگی این گروه شیعی در مقابل اسرائیل معنای بسیار مهمی را برای همگان در پی دارد.  

در استان ما خیلی از مسائل پیش آمده و ما به یک معنا فداکاری کردیم ،بعضی از کارها درد سر دارد ولی باید برای خدمت و دلسوزی به اسلام این حرف ها را به جان و دل بخریم و حتی خودمان را در در مقابل خیلی از مسائل درمعرض خطر قرار بدهیم  و ایستادگی کنیم.

کارهای بزرگ نیازمند قدم ها و خطرهای بزرگ می باشد ، در زمینه وحدت بعضی از خطر ها را باید بپذیریم تا به  آن آرمان پیامبر بزرگوار اسلام (ص)نائل شویم.

باید تلاش کنیم یکپارچگی امت اسلامی را  به عنوان فرهنگ عموی نهادینه کنیم.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو