پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/9/6

نماینده ولی فقیه در گلستان:قرآن کتاب قصه نیست/ رضای خداوند در کارها مدنظر باشد

آیت الله نورمفیدی گفت: قرآن کتاب قصه نیست بلکه آیه به آیه این کتاب آسمانی برای ارشاد و هدایت انسان هاست تا این آیات را بخوانند و تدبر کنند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار مدیران لایه دوم انتظامی استان گلستان در قالب دوره بصیرت عقیدتی سیاسی فراجا با ایشان ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: خداوند در برابر خدمت به مردم و رضای خدا پاداش، شادابی، خوشحالی و بهشت را در قیامت در نظر گرفته است.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: قرآن کتاب قصه نیست بلکه کتاب هدایت انسان است و آیه به آیه قرآن برای ارشاد و هدایت انسان هاست تا انسان ها این آیات را بخوانند و تدبر کرده و راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: بیان زندگی انبیا در قرآن کریم چراغ و خورشیدی برای انسان است تا تحت این چراغ حرکت کرده و درس بگیرد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به مسئولیت بسیار مهم مدیران عقیدتی سیاسی فراجا، گفت: هر کدام از ما مسئولیتی برعهده داریم و باید این مسئولیت را به خوبی انجام دهیم.

وی تاکید کرد: در حین اشتغال به کار باید خدا را در نظر گرفت و اینکه خداوند متعال ناظر و شاهد است و در کنار همه این عالم و انسان ها ایستاده است.

امام جمعه گرگان اظهارداشت: آنچه را که باید از آیات قرآنی درس بگیریم، درست انجام دادن کار، نلرزیدن دست و نادیده نگرفتن حق است.

وی، حق الناس را نیز مسئله مهمی خواند و گفت: هیچ چیز به اندازه حق الناس پیش خداوند متعال مهم نیست و باید در برابر خدمت به مردم خیلی مراقب بود تا حقی ضایع نشود.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به وعده رسول خدا برای بهشتیان، افزود: دروغ نگفتن، خلف وعده نکردن، امین بودن، مراقبت چشمان، پاک بودن دامن، حفظ کردن زبان و کج نشدن دستان و حرکت در صراط مستقیم باعث رفتن به بهشت و شادابی و نشاط در برابر ملائکه می شود.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو