پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/9/1

همزمان با ایام ولادت حضرت زینب (س) و آغاز هفته بسیج

در نهمین مرحله آزاد سازی زندانیان نیازمند در قالب مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلشن گرگان به همت حضرت آیت الله نورمفیدی و خیرین ۱۴ زندانی به آغوش گرم خانواده بازگشتند

همچنین با تاکیدات نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان و پیگیری آنی مدیر کل دادگستری استان گلستان در این مراسم ، یکی از مدیران مراکز تولیدی استان زمینه اشتغال این ۱۴ زندانی را فراهم نمودند.

مراسم آزادی این زندانیان عصر سه‌شنبه با حضور رییس کل دادگستری، دادستان گرگان، مدیرکل زندان‌های استان و جمعی از مسوولان در بیت الزهرا (س) گرگان برگزار شد.

مبلغ بدهی ۱۴ زندانی آزاد شده امروز یک میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال بود که ضمن پرداخت از سوی مرکز نیکوکاری مسجد جامع گلشن و خیرین، به هر یک‌ از آنان یک بسته معیشتی به ارزش ۱۴ میلیون ریال و یک کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی هم اهدا شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: اگر انسان قدم خیری بر می‌دارد و کار نیکویی انجام می‌دهد، تنها برای رضای خدا باشد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در این مراسم اظهار کرد: ما هیچ چشم داشتی به کار انجام شده نداریم، اما انتظار داریم، آزاد شدگان دیگر در این مسیر گام بر ندارند.

وی بیان کرد: آزادی شما زندانیان لطف خدا بوده و ما یک وسیله در این راه بودیم که باید قدر این لطف را بدانید. شکر نعمت خدا، سبب باز شدن درهای نعمت دیگر الهی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: انتظار داریم کسانی که می‌توانند دری بر روی این زندانیان آزاد شده باز کنند، از هیچ اقدامی در این زمینه کوتاهی نکنند. اگر چنین دری به روی شما زندانیان باز می‌شود، باید آبروداری کنید و با جدیت در مسیر رشد و تغییر راه زندگی قدم بردارید.

وی در ادامه از رییس کل دادگستری گلستان‌ خواست، همچنان که در مسیر اقتصاد مقاومتی واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد را احیا کرده، زمینه اشتغال این زندانیان را در تین واحدهای تولیدی فراهم کند.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو