پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/6/9

در دیدار سردار اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضرت آیت الله نورمفیدی عنوان شد؛

تقدیم چهار هزار شهید و دوازده هزار جانباز بهترین شاهد و دلیل برای این است که کشور ما برای کمک به جامعه و جوامع بشری در راه مبارزه با مواد مخدر قدم های موثری داشته است

آیت الله نورمفیدی  دراین دیدار با گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر و چهار هزار پلیس شهید در مبارزه با سوداگران مرگ ، گفت : بهترین شاهد و دلیل برای اینکه کشور ما برای کمک به جامعه و جوامع بشری در راه مبارزه با مواد مخدر قدم های موثری داشته ، تقدیم چهار هزار شهید و دوازده هزار جانباز گرانقدراست .

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در سطح جهان جلوی این بلای خانمان‌سوز مواد مخدر ایستاده است .

نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به حضور بیست ساله امریکایی ها در افغانستان گفت : بعد از ورود نيروهاي آمريكایي به اين كشور، ميزان مواد مخدر دراین کشور 50برابر قبل شده است  و این بدان معنا است که معضل مواد مخدر ريشه در مسائل جهاني و استعمارگران دارد.

امام جمعه گرگان مواد مخدر را یک بلا و بلیه برای دولت ها و ملت ها برشمرد و اظهار داشت: خیلی از دولت ها توان مقابله با مافیای مواد مخدر را ندارند.

آيت الله نورمفيدي در ادامه گفت: نداشتن اميد يكي ديگر از راه هاي گرايش به مواد مخدر است، جامعه اي كه در آن اميد نباشد، به هر دردی گرفتار مي شود.

وي با بیان اینکه معتاد پس از ترک نیازمند مراقبت های گوناگون اجتماعی است ، گفت: نبود كار و اشتغال و مشکلات اقتصادی در جامعه معضل ديگر براي ورود مجدد معتاد ترک کرده به مواد مخدر مي باشد .

آیت الله نورمفیدی  با اشاره به اثرات مخرب اعتياد به مواد مخدر، گفت: اين پديده خطرناک از دلايل عمده وقوع سرقت ها و آمار بالاي طلاق  وحتی قتل در جامعه است.  

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری مقابله ، درمان و پیشگیری را از اقدامات موثر و راه های جلوگیری از اعتیاد برشمرد و گفت: راه حل اصلی، پیشگیری است  که به لحاظ اقتصادی و اجتماعی به صرفه تر و عاقلانه تر به شمار می رود و این عرصه مهم نیازمند اراده جمعی مسئولین و دست اندرکاران مربوطه می باشد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو