پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/2/20

نماینده ولی فقیه در گلستان:مسئولان اوقاف با تعامل خوب مردم را به وقف کردن تشویق کنند

آیت الله نورمفیدی گفت: مسئولان اوقاف باید با تعامل خوب کاری کنند تا مردم به وقف کردن تشویق شوند و نگاه خوبی به این مسئله داشته باشند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز (چهارشنبه 20 اردیبهشت) در دیدار معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشوربا ایشان گفت: ورود اوقاف به عنوان یک سازمان و تشکیلات روحانی، دینی و مذهبی کار بسیار خوبی است و باید در بخش های مختلف تولید وارد شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: با اقدامات اوقاف به عنوان یک مجموعه دینی و روحانی در بخش تولیدی و اقتصادی و اثرگذاری آن د جامعه، علاوه بر رفع نیازهای استانی و شهرستانی باعث برطرف شدن بخشی از نیازهای مردم می شود.

وی تاکید کرد: در اجرای کارهای اقتصادی، حفظ عین موقوفه هم در برنامه باشد و مردم اجرای نیات واقفین را به خوبی مشاهده کنند.

آیت الله نورمفیدی، وقف را مسئله بسیار مهمی خواند و گفت: نظام اسلامی از همان اول می دانست که نیازمند پشتوانه مالی است و این پشتوانه باید برای نظام باشد.

وی بر تعامل اوقاف با مردم تاکید کرد و افزود: باید کاری انجام داد تا مردم به وقف کردن تشویق شوند و نگاه خوبی به این مسئله داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: نحوه مدیریت در واحدهای تولیدی نیز بسیار اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهارداشت: استان گلستان، استان کشاورزی است و باید از این ظرفیت با استفاده از طرح های دانش بنیان و مدیریت بهره برد.

 گفتنی است دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری‌زاده معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و امام جمعه گرگان به منظور معرفی حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان به عنوان مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان گلستان و تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی انجام گرفت.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو