پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1402/2/14

آیت الله نورمفیدی: وحدت، کلید پیشرفت است

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: وحدت و یکپارچگی کلید حل مشکلات است و هر زمانی که وحدت داشتیم پیروز شدیم.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رئیس دیوان عدالت اداری استان برگزار شد، اظهار کرد: مهار تورم وابسته به رشد تولید است و از همه عزیزان می‌خواهم آنچه را که می‌توانند به تولید استان کمک کنند به میدان بیاورند.

وی ادامه داد: هر زمانی که دست در دست هم می‌دهیم و خدمت می‌کنیم مشکلات حل خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در‌ گلستان با اشاره به پاسداشت مقام معلم، خاطرنشان کرد: شما مسوولان هم می‌توانید معلم باشید، قدر مسوولیتی که دارید را بدانید و زمانی که در جایگاه مسولیت قرار می‌گیرید واقعا معلم باشید.

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: جایگاه علم و دانش در دنیای امروز بسیار روشن‌تر است و این موضوع مبنای همه توسعه‌ها است.

وی افزود: امروز برخی از قدرت‌ها نمی‌خواهند برخی از علوم در دنیا توسعه پیدا کند چون می‌دانند علم رمز پیشرفت و توسعه است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ادامه داد: برای حل چالش‌های گلستان باید ابتدا دردها و مشکلات را شناسایی کنیم که در این زمینه تلاش‌های استاندار برای احصاء و حل مشکلات قابل تقدیر و قدردانی است.

آیت الله نورمفیدی گفت: تا زمانی که دردها درک نشود درمان پیدا نخواهد شد و ما باید بدانیم مشکلات استان و گرفتاری‌ها کجاست تا بتوانیم فکر چاره کنیم.

وی با اشاره به درآمد سرانه پایین مردم استان گلستان، اضافه کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم برطرف شود

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با تقدیر از دولت و قوه قضائیه برای حل مشکل پتروشیمی، خاطرنشان کرد: حل این مشکل ۱۷ ساله در استان گلستان یک کار بزرگی بود که با وحدت دولت و دستگاه قضایی انجام شد.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: ۹۰ هزار سهامدار ۱۷ سال بلاتکلیف بودند که با همکاری و هماهنگی بسیار خوبی حل شده و به نتیجه رسیده است.

وی خطاب به مسئولین گفت: دست به دست هم دهید و‌مشکلات مردم را با قدرت حل کنید.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان تاکید کرد: جزیره آشوراده می‌تواند کلید توسعه استان باشد و در سفر دوم رییس جمهور این موضوع با جدیت در دستور کار باشد.

امام جمعه گرگان افزود: برای تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم باید همه عوامل در دستگاه‌های سه گانه در دست در دست هم وارد میدان شوند و اگر بتوانیم تولید را افزایش دهیم می‌توانیم به مهار تورم امیدوار باشیم.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو