پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/9/23

آئین گرامیداشت روحانی شهید حسین میرزایی با حضور آیت الله نورمفیدی برگزار شد

نکوداشت روحانی شهید حسین میرزایی (از شهدای روحانی مدرسه علمیه امام خمینی گرگان) با حضور جمعی از خانواده های شهدا و خاطره گویی همرزمان شهید و سخنرانی آیت الله نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و امام جمعه گرگان در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان دراین مراسم گفت: عرفا و سالکان باید خود را ازبسیاری از قیدهای دنیوی رها کنند تا به کمال دست یابند درحالیکه شهدا ظرف یک شب به این مقام نائل شدند.
امام جمعه گرگان با بیان این که شهدا به همان مقامی که انبیای الهی ئانل آمدند رسیدند، گفت: مقام شهید بسیار والاتر از این است که بتوان در سخنانی آن را توصیف کرد.
وی  در باب شخصیت امام حسین (ع) بیان داشت: سیدالشهدا (ع) هر چه مصیبت های روز عاشورا سخت تر می شد چهره شان نورانی تر می گشت، در واقع فشارها برای ایشان مانند نسیم صبحگاهی بود که چهره  امام را مانند غنچه ای شکفته تر می ساخت و در زمان شهادت نیز لبخند رضایت بر چهره داشتند این ها ثابت می کند که امام حسین (ع) یکتامرد تاریخ است؛ چرا که تمام فضایل اخلاقی و تمام قدرت و شأن و منزلت آدمی در ایشان جلوه می کند؛ لذا همین امرها باعث ابدی شدن حرکت عظیم کربلا شد.
آیت الله نورمفیدی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای روحانی تاکید کرد: این شهدا و همه شهدا سند افتخاری هستند که بر تارک ایران اسلامی  می درخشند.        

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو