پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/9/3

آیت الله نورمفیدی: خدمات هلال احمر علاوه بر جوانب انسانی جنبه الهی هم دارد

نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: خدمات هلال احمر علاوه براینکه جنبه خدمات انسانی دارد، براساس آیات قرآن و احادیث جنبه الهی هم به خود گرفته است

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی روز چهارشنبه در دیدارپیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور با ایشان اظهارداشت: نیروهای هلال احمر ایران وقتی وارد میدان می‌شوند، انگیزه الهی آنان بیشتر احساس می‌شود.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بدون شک انگیزه‌های الهی برای حضور در عرصه‌های خطر در این سازمان حائز اهمیت است.
آیت‌الله نورمفیدی گفت: وقتی کسی جان یک انسان را نجات می‌دهد و حیات را به او بر می‌گرداند، مثل این است همه بشریت را زنده کرده و در سوره مائده هم به آن تاکید شده است.
نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به حدیثی از  پیامبر(ص) گفت:  اگر کسی صدای کمک مسلمانی را بشنود و بتواند کمک کند و از آن دریغ کند، مسلمان نیست.
آیت‌الله نورمفیدی تصریح کرد: بر مبنای آموزه های اسلامی مسلمان باید به داد نیازمندان و آسیب دیدگان برسد .
امام جمعه گرگان ادامه داد: نیروهای هلال‌احمر در زمانی که همه گرفتار آسیب و بلای طبیعی شده اند، در میدان خطر ایستاده و به کمک حادثه دیدگان می‌روند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: وجود ۴۰ هزار داوطلب زیر ۳۵ سال و ۶ هزار داوطلب بیش از ۳۵ سال در هلال احمر گلستان جزو سرمایه های استان ما محسوب می شوند.
آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به حضور همسر شهید مسعود علی‌محمدی از شهدای هسته‌ای در این دیدار گفت: برخی شهدا به واسطه خدمات اساسی که به این ملت ارائه کردند از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.
امام جمعه گرگان تاکید کرد: امروز کشور ما به جایگاه مهمی رسیده و این به واسطه رشادت و شهادت طلبی‌ ملت ایران است.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو