پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/9/1

آیت الله نورمفیدی با تقدیر از برگزار کنندگان یادواره 1000شهید سیستانی استان گلستان گفت:

برگزاری یادواره‌های شهدا، تعظیم شعائر دینی است

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار هیئت امناء و اعضای ستاد یادواره شهدای حسینیه سیستانی های استان گلستان با ایشان با بیان این‌که برگزاری یادواره‌های شهدا، تعظیم شعائر دینی است، اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدا مروج امید و خداباوری در میان مردم است و جامعه را به سمت اهداف متعالی هدایت می کند.
امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: تجلیل از شهید تجلیل از راه و مرام و مقام شهید است. تجلیل از آنان باعث می شود اهداف این بزرگواران همیشه در زندگی ما جاری باشد.
وی درادامه با تاکید بر همدلی و اتحاد اقوام در استان ، گفت: از همان روزهای اول انقلاب بر این باور بوده و هستم  که نزدیک کردن دل ها به یکدیگر موجب امنیت و آرامش درمنطقه خواهد شد.
نماینده ولی فقیه دراستان  تصریح کرد :دشمن در صدد بهم ریختن وحدت بی نظیراقوام در استان است که باید با درایت و مواظبت از توطئه های دشمنان جلوگیری نمائیم.
امام جمعه گرگان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در جامعه را انکار نمی کنیم ، افزود: اگر تسلیم قدرت های سلطه گر و منافع آنان باشیم به ما کاری نخواهند داشت اما اگر ایستادگی و مقاومت در برابر خواسته های نابحق آنان داشته باشیم با ایجاد اختلاف انگیزی به واسطه خود و ایادی خودشان به دنبال آشوب و درگیری در کشور خواهند بود.
 در این دیدار آیت الله نور مفیدی، با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان یادواره با شکوه 1000شهید سیستانی استان گلستان برترویج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل امروز تاکید کرد.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو