پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/7/10

آیت الله نورمفیدی:موج‌سواران آشوب‌های اخیر پاسخ قاطع دریافت می‌کنند

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: کسانی که در آشوب و اغتشاشات اخیر در راستای مقابله با انقلاب و اسلام موج‌سواری کردند با پاسخ قاطع مواجه خواهند شد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در اجتماع حافظان وحدت و امنیت و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین در مصلی وحدت گرگان، افزود: دشمن می خواهد به کشور ما آسیب وارد کند که در این شرایط وظیفه داریم از انقلاب و اسلام محافظت کرده و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
وی بیان کرد: اگر چه در اغتشاشات اخیر عده‌ای موضوع حجاب را به عنوان مشکل اصلی مطرح کردند اما تردیدی وجود ندارد که آن‌ها با اصل اسلام و دین مخالف هستند.
امام جمعه گرگان با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور برای فراهم‌کردن امکان شنیدن نقد مردم ادامه داد: در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر باید صف مردم و معترضان را از آشوبگران جدا کرد و طبق گفته‌های رییس جمهور باید به دنبال ساز و کار مناسبی باشیم تا معترضان بتوانند بدون مشکل، حرف و خواسته خود را مطرح کنند تا امکان سوء‌استفاده برای اغتشاشگران فراهم نشود.
نماینده ولی‌فقیه در گلستان همچنین از اقدام به موقع، دقیق و ثمربخش شورای تامین استان، نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج ، قوه قضائیه و سایر نیروها و مسوولان برای مهار حوادث اخیر در گلستان قدردانی کرد.
وی با اشاره به تلاش دشمنان برای آسیب‌رساندن به انقلاب اسلامی گفت: رد پای توطئه دشمنان در شهادت بزرگانی از جمله شهیدان مطهری و بهشتی، تحمیل جنگ هشت ساله و اعمال تحریم اقتصادی به خوبی قابل مشاهده است اما همه این تلاش‌ها با هوشیاری مردم خنثی شد.
نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: ماجرای مرگ خانم مهسا امینی برنامه‌ای از سوی دشمنان نظام برای آغاز آشوب و بلوا در کشور بود و روشن است که هدف نهایی آن، ریختن آب به آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکا است.
وی گفت: اگر چه در کشور مشکلاتی داریم اما از لحاظ دفاعی و نظامی در سطح بین‌المللی دارای قدرت هستیم و دشمن هم به این دستاوردها اعتراف دارد.
آیت الله نورمفیدی به سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل و متهم کردن آمریکا به ترور سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: این سخنرانی قدرت نظام اسلامی ایران را به جهانیان ثابت کرد و بیان چنین سخنانی از سوی رییس جمهور نشانه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از لحاظ نظامی، دفاعی و سیاسی است.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو