پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/7/7

آیت الله نورمفیدی: نظم، پاکیزگی و زیبایی نمادهای شهر اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان از نظم، پاکیزگی و زیبایی به عنوان نمادهای شهر اسلامی نام برد.

همزمان با گرامیداشت ایام دفاع مقدس، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار گرگان با حضرت آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه معزز شهر گرگان دیدار کردند.
آیت الله نورمفیدی در این دیدار با اشاره به جانفشانی رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: جوانان برومند و مخلص ما در موسم جنگ، دست از زندگی شستند و برای پاسداری و دفاع از کشور و ملت راهی جبهه شدند.
وی با بیان اینکه برخی از شهدا خود یک امت بودند، گفت: برخی شهدا مانند مطهّری و بهشتی حذف شدنی نیستند و نام آنها در تاریخ ثبت شده است.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: مردم شهدای بی ادعا را معیار عمل خود قرار می دهند زیرا آنها چه در میدان عمل و چه در میدان اخلاص چیزی کم نگذاشتند.
آیت الله نورمفیدی در ادامه به تبیین خصوصیات شهر اسلامی پرداخت و گفت: زیبایی، پاکیزگی و نظم سه ویژگی برجسته یک شهر اسلامی است و بیشتر همت شهرداری باید بر رسیدگی به این موارد باشد.
وی با تاکید بر لزوم رعایت سلامت نفس و پاکدستی، خاطرنشان کرد: شهرداری از جمله ارگان هایی است که همه مردم با آن سر و کار دارند و تناقض بین سخن و عمل برای مردم قابل تحمل نیست.
پیش از سخنان وی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نکاتی را در خصوص مدیریت شهری بیان کردند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو