پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/7/2

آیت الله نورمفیدی:دشمن بداند ملت ما با ۲۵۰ هزار شهید دست از آرمان‌های خود بر نمی‌دارد

امام جمعه گرگان گفت: دشمن بداند ملتی که ۲۵۰ هزار شهید و بسیار جانباز، ایثارگر و آزاده در راه انقلاب داده است ، از آرمان‌های خود دست بر نمی‌دارد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی مرکز گلستان اظهارداشت: کسی با نقد و اعتراض علمی و دریافت پاسخ مخالف نیست، اما آتش زدن ماشین، بانک و خسارت زدن به اموال مردم و بیت‌المال را کسی قبول ندارد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ما نیز اعتقاد داریم که این قضیه به درستی بررسی شود و اگر قصوری در کار بوده، به مردم و افکار عمومی درست، صریح و شفاف اطلاع‌رسانی شود.
وی خاطرنشان کرد: این اعتراضات حکایت از مسایل پشت پرده دارد که ۲۶۰ شبکه در دنیا برای ملت ایران برنامه درست می‌کنند و این شبکه‌های ماهواره‌ای و معاند خط‌دهی می‌کنند و برخی دانسته و ندانسته در مسیر آنها کار می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: رسانه‌های معاند به این مسایل دامن می‌زنند و حتی بر روی کتک زدن ماموران نیروی انتظامی به شدت مانور می‌دهند که این دیگر نشان می‌دهد خارج از مسائل اعتراض است و می‌خواهند آشوب کنند.
آیت‌الله نورمفیدی گفت: این مسایل بوی توطئه می‌دهد و این خارج از آزردگی خاطر است.
امام جمعه گرگان ادامه داد: توصیه من این است که جوانان و فرزندان ما خود را در این مسایل قاطی نکنند، جوانان نمی‌دانند پشت این قضیه چیست اما تاکید دارم در آشوب‌ها حضور نداشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن بداند ملتی که ۲۵۰ هزار شهید و بسیار جانباز، ایثارگر و آزاده دادند، از آرمان‌های خود دست بر نمی‌دارند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ملت ایران سرمایه‌های زیادی از دست داده تا از بردگی و ظلم رها و مستقل شود.
آیت‌الله نورمفیدی افزود: ما در کشور مشکلات داریم و نسبت به این مشکلات معترض هستیم، اما این روزها عده‌ای لحن اعتراض را تبدیل به آشوب کردند.
امام جمعه گرگان به سفر رییس جمهور به نیویورک و شرکت در مجمع سازمان ملل اشاره کرد و گفت: شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل فرصتی مناسب برای طرح مسائل ایران و اهداف انقلاب در یک مجموعه جهانی است و به طور شفاف و پوست کنده به گوش جهانیان رسانده می‌شود.
آیت الله نورمفیدی بیان کرد: حضور در سازمان ملل فرصتی برای مخابره مستقیم اهداف انقلاب و دیدار با سران کشورهای مختلف جهان است تا دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران بدون واسطه مطرح شود.

گفتنی است مردم گرگان پس از برگزاری نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، آشوب‌های اخیر در شهرهای کشور و اغتشاشات منجر به واردکردن آسیب به اموال عمومی را محکوم کردند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو