پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

آیت الله نورمفیدی در دیدار جمعی ازیادگاران دوران دفاع مقدس با ایشان

1401/4/27

حفظ آثار جنگ دلها را در مقابل تهاجم فرهنگی نگه میدارد

 امام جمعه گرگان گفت : نباید بگذاریم انقلاب مورد دستبرد و غارت بیگانگان قرار بگیرد دشمن به دنبال خدشه وارد کردن ذهن مردم به خصوص نسل جوان جامعه است و ما باید با حفظ آثار جنگ دلها را در مقابل تهاجم فرهنگی نگهداری نمائیم.  
آیت الله نورمفیدی دردیدارجمعی از یادگاران دوران دفاع مقدس با ایشان با اشاره به اینکه عید غدیر روز اتمام و اکمال دین به امر امامت است، اظهارداشت: ابلاغ امامت و ولايت حضرت اميرالمومنين علي عليه السلام، وسيله تكميل دين بود و اين عمل اسلام را در برابر تحريف دين حفظ كرد.
امام جمعه گرگان افزود:هر مکتبی در حد خودش مفسر و نگهبان می خواهد و مکتب توحید مهم ترین مکتب بشری است که نگهبان و مفسر آن بهترین ها یعنی انبیای الهی بودند .
وی تصریح کرد :چون پیامبر اسلام (ص) خاتم انبیاء بوده باید این راه بعد رحلت پیامبر اکرم (ص)ادامه پیدا می کرد و تثبیت وتحکیم می شد.
نماینده ولی فقیه دراستان گلستان گفت : پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در سرزمین غدیر به مردم  فرمود من از بین شما خواهم رفت اما دو چیز گرانبها را در میان شما به میراث می گذارم که یکی کتاب خدا و دیگری عترت است و این ها از هم دیگر جدا پذیر نیست.
آیت الله نورمفیدی  افزود :مسئله ولایت و رهبری و امامت مولا امیرالمومنین چیزی است که اگر از راه عقل و جامعه شناسی وارد شوید بسیار روشن و دلیلش با خودش نمایان می باشد.
نماینده ولی فقیه دراستان گلستان در ادامه خطاب به یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: شما در متن حادثه دفاع مقدس واقع شدید و از آن حادثه با تجربه های  فراوان بیرون آمدید از اینرودارای سرمایه بزرگی هستید و باید همیشه حافظ و نگهدار این سرمایه عظیم باشید.
امام جمعه گرگان خاطر نشان کرد:بنده وقتی چهره های شما یادگاران دفاع مقدس را می بینم قوت و نیرو می گیرم من هر وقت یک مادر شهیدی را با آن سن و کهولت می بینم و حرف دلش را می شنوم این هم به بنده نیرو و قوت می دهد.
آیت الله نورمفیدی درادامه با اشاره به تحمل درد و رنج جانبازان جنگ افزود: بنده هیچ وقت همین جانباز عزیزحاج صادق روشنی را با آنها همه درد و رنج به شکوه و گلایه ندیدم و دیدن امثال ایشان هم به ما نیرو و توان و قدرت و روحیه می دهد.
نماینده مقام معظم رهبری درادامه با تقدیر از زحمات هیئت امناء و دست اندرکاران احداث یادمان هفت تپه ، گفت: حفظ سوابق دفاع مقدس از وظایف ما است واحداث یادمان هفت تپه امر بسیار مبارکی است که یقینا برای بازدیدکنندگان هادی و راهنما خواهد بود.
وی افزود: حفظ آثار جنگ دلها را در مقابل تهاجم فرهنگی نگه میدارد.نباید بگذاریم انقلاب مورد دستبرد و غارت بیگانگان قرار بگیرد دشمن به دنبال خدشه وارد کردن ذهن مردم به خصوص نسل جوان جامعه است و همگان وظیفه داریم از این میراث گرانبها که ثمره خون شهیدان گرانقدر است مواظبت کنیم.
وی در پایان با بیان این که شهدا در آخرت ما را به خاطر اعمالمان بازخواست می کنند، خاطرنشان کرد: شهدا از ما شکایت می کنند که چه می خواستیم و چه شد، زیرا آن ها انقلاب را نجات دادند و نگذاشتند وطن در اختیار دشمن قرار بگیرند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو