پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

آیت الله نورمفیدی

1401/1/18

رمضان فرصت خوبی برای توجه به خود است

ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی است که به خودمان هم نگاه کنیم و بسنجیم که در این دوران گذشته از عمرمان چکار کردیم.

آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» در دیدار مدیرعامل جدید شرکت برق گلستان با ایشان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان، ماه مغفرت و رحمت است و این ماه فرصت بسیار خوبی برای بهره مندی انسان است.
نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه در این ماه همه ما انسان ها به رحمت خداوند نیاز داریم، افزود: مشغله زندگی، دنیا و غیره از گرفتاری های انسان است که اگر توجه نکنیم دل را تاریک می کند.
وی ادامه داد: وقتی دل انسان به چیزی زیاد وصل می شود و تعلق پیدا می کند، باعث غفلت انسان از یاد و ذکر خدا می شود، بنابراین ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی است که به خودمان هم نگاه کنیم.
آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: در این ماه باید به پرونده خودمان بنگریم که در این دوران گذشته از عمرمان چکار کردیم و خودمان را بسنجیم.
وی با اشاره به اینکه خودمان می توانیم خودمان را بسازیم، گفت: به همین منظور، خداوند متعال ماه مبارک رمضان را قرار دادند که ما به خودمان توجه کنیم.
نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به نماز ماه مبارک رضمان و ذکر دعای «یا علی یا عظیم...» در آن، افزود: این دعا فقط یک جمله داخل دارد و اینکه خداوند ما را از آتش جهنم نجات دهد.
وی خاطرنشان کرد: در ابتدای دعا به توحید، بخش دوم به ماه مبارک رمضان و بخش آخر رسیدن به خودمان است که جهنمی یا بهشتی هستیم اشاره شده است.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه چیزی که می تواند همه انسان ها را در این جهت امیدوار کند عمل صالح است، خطاب به مدیرعامل شرکت برق گلستان گفت: ما نباید کاری کنیم که از امکاناتی که دولت در اختیار مردم قرار می دهد بیشترین استفاده را افراد غیرمعمول ببرند که این خود یک ظلم بزرگی است.
وی تاکید کرد: باید در این جهت حساب شده عمل کرد، طوری نشود که مردم بگویند پولشان را می دهند.
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: دولت این همه هزینه کند و زحمت بکشد ، این طور نیست که هر کسی هر طور بخواهد استفاده کند، باید برای این افراد متخلف مجازاتی در نظر گرفته شود و این فرهنگ موجود در جامعه عوض شود.
وی ادامه داد: امکانات کشور محدود است، اگر مردم درست مصرف کنند مشکلی در تامین آب کشاورزی و خانگی پیدا نخواهیم کرد.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه مصرف حساب و کتاب دارد و سال ها مقام معظم رهبری در خصوص مصرف تاکید کرده اند، افزود: عمل صالح شما این است که به شکل درست و صحیحی این فرهنگسازی را در جامعه انجام دهید.
وی گفت: طوری عمل کنید که خدمت به مردم به شکلی باشد که بتوانید به رحمت الهی امید داشته باشید.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو