پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

پیام نوروزی حضرت آیت الله نورمفیدی

1401/1/16

به مناسبت آغاز سال 1401

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی، ضمن عرض تبریک به آحاد ملت ایران به ویژه مردم استان گلستان گفت: امسال عید ما، بهار ما و بهار طبیعت ما مقارن شد با میلاد آن بزرگ‌ مرد و شخصیتی را که برای زندگی بشریت بهارآور است و قرار است بشریت را به بهار و شادمانی کمال انسانی برساند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی، ضمن عرض تبریک به آحاد ملت ایران به ویژه مردم استان گلستان گفت: امسال عید ما، بهار ما و بهار طبیعت ما مقارن شد با میلاد آن بزرگ‌ مرد و شخصیتی را که برای زندگی بشریت بهارآور است و قرار است بشریت را به بهار و شادمانی کمال انسانی برساند.
متن پیام به شرح زیر است:

بِسمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
ألْحَمْدُللهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ وَ بِه نَسْتَعِین إنَّهُ خَيرُ نَاصِرٍ وَ مُعِين
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ


ای خدایی که گرداننده دل‌ها و چشم‌ها هستی
ای خدایی را که برای زندگی بشر تدبیر شب و روز کردی
و ای خدای گرداننده سال و احوال
چه زیبا است عید ما، عید نوروز ما، عید ملی ما که شروعش و در ساعت تحویلش با دعا شروع می‌شود، این هم این دعا، که دل‌ها متوجه به خدای متعال می‌شود و از خدا تقاضا می‌کنیم حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ.
خدایا حال ما را به بهترین حال‌ها و سال ما را به بهترین سال‌ها متحول بگردان.
این سال جدید و سال نو و آغاز قرن ۱۵ هجری شمسی را به همه عزیزان، خواهران و برادران عزیز در استان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امسال عید ما، بهار ما و بهار طبیعت ما مقارن شد با میلاد آن بزرگ‌ مرد و شخصیتی را که برای زندگی بشریت بهارآور است و قرار است بشریت را به بهار و شادمانی کمال انسانی برساند.
امسال عید ما مقارن با میلاد حضرت ولی عصر (عج) می‌باشد که این خود یک تَفَعُل بسیار خوبی است که ملت ما انشاالله امسال را به فال نیک خواهند گرفت و انشاالله نیک، بِه و بهتر خواهد شد.
در سالی را گذشت، سال ۱۴۰۰، کشور هم فراز، هم فرود و هم نشیب داشت.
فرازش مطالب بسیار زیادی است که از جمله آنها رسیدن به جایگاه بازدارندگی است، یعنی امروز کشور ما به‌حمدالله به جایی رسیده که قدرت بازدارندگی‌اش بسیار بالا رفته، به حدی را که حتی دشمنان خونی ما، یعنی آمریکا و اسرائیل اعتراف کردند که قدرت بازدارندگی ایران به حدی رسیده که کسی نمی‌توانر انکار کند و خیلی دشوار شده ما بتوانیم با ایران برخورد کنیم.
این چیزی است که در سال نصیب کشور ما شد.
همچنین کشور ما اولین کشور اسلامی است که ماهواره به فضا پرتاب کرده که به مقصد رسیده و از فاصله ۵۰۰ کیلومتری کُره زمین تمام این کُره را زیر نظر دارد و مطالب را در زمینه‌های مختلف مخصوصا مسائل نظامی به زمین مخابره می‌کند و در اختیار ما می‌گذارد.
این مهم قدرت بسیار خوبی است و برازنده است برای ایران و حق ایران بود به اینجا برسد و به‌حمدالله رسید.
اما در مقابل نشیب‌ها و گرفتاری‌هایی داشتیم و آن مسائل اقتصادی و معیشت مردم است، سفره مردم کم شده و توان مردم از نظر خرید پایین آمده است.
همچنین بیکاری نسل جوان و اشنغال هم چیزهایی است که باید بگوییم ما در اینجا مشکل داشتیم و واقعا هم مشکل داشتیم.
من همینجا به همه مسئولین عالی کشور، به دولت محترم و به رییس جمهوری محترم توصیه‌ام این است تمام هَم و غَم خود را باید به صورت ریشه‌ای، مبنایی و اساسی برای حل این مشکلات اقتصادی بگذارند و به دنبال این باشند که ریشه مشکل اقتصادی کجا است تا این مساله حل شود.
در مسائل استان هم باید عرض کنم سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان آثار و برکات بسیار خوبی داشته و وعده‌هایی که رییس جمهوری دادند و من خود نیز حضور داشتم، مشکلاتی که در استان بود که به‌حمدالله با قاطعیت دستوراتی ایشان دادند و خودشان هم پیگیر هستند.
من به مسئولین استانی و عوامل اجرایی عرض می‌کنم همه دست در دست هم و همه با هم و زیر نظر مدیریت عالی استان یعنی شخص استاندار همه باید پیگیری کنند وعده‌هایی که رییس جمهوری دادند، انشاالله به نحو احسن این وعده‌ها پیاده و عملیاتی شود و انشاالله امیدوارم که از این جهت هم برای استان ما سالی خوب و با برکت باشد.
سال جدید را مجدد به همه تبریک می‌گویم و از همه همانطور که شما را دعا می‌کنم، ملتمس دعا هستم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید و این سال برای استان ما پُرخیر و برکت باشد.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سیدکاظم نورمفیدی

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو