پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1403/2/2

پیام تبریک آیت الله نورمفیدی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان در پیامی فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگهبان و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در دوم اردیبهشت سال 1358 با تدبیر حکیمانه و هدایت حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد.

 اگرچه سپاه برای مقابله با تهدیدهای موجود، هویتی نظامی یافت، ولی نظامی گری، در واقع یکی از جنبه های وجودی این نهاد مقدس را تشکیل می داد، پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه شئون کشور، اصلی ترین مأموریتی بود که از روزهای نخست از سوی حضرت امام خمینی رحمه الله و دیگر مسئولان کشور بر عهده سپاه گذاشته شد.

«وعده صادق» و اقدام مقتدرانه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله‌ موشکی اخیر به اهداف نظامی رژیم کودک کش صهیونیستی، بار دیگر باعث شور و شعف ملت نجیب ایران اسلامی و مردم آزاده جهان شد.

اینجانب با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه را گرامی می‌دارم و برای همه فرماندهان، پاسداران، کارکنان و سربازان سپاه همیشه سرافراز استان گلستان از درگاه خداوند متعال، سربلندی و توفیق روزافزون مسالت دارم .

 امیدوارم با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش تا آزادسازی قدس شریف، تحت فرماندهی حکیمانه‌ رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همواره پیروز و سربلند باشید.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین پیام ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین پیام ها

آرشیو