پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/11/14

آئین واگذاری ۹۳۵۰ فقره سند املاک به مردم استان گلستان با حضور آیت الله نورمفیدی برگزار شد

نماینده ولی فقیه در گلستان:ملت ایران فرعون زمان را در دریای خشم خود غرق کرد/ هر ملتی وارد میدان شود خداوند نصرت الهی را به آنان می‌رساند

آیت الله نورمفیدی گفت: خیلی از کشورها و ملت ها می خواهند از زیر بار ظلم نجات پیدا کنند اما توان آن را ندارند اما خداوند این توفیق را به موسی زمان و ملت ایران داد تا فرعون زمان را در دریای خشم ملت ایران غرق کند.
آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در مراسم واگذاری ۹۳۵۰ فقره سند املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب در سفری که به استان گلستان داشتند درباره سخنرانی که آن زمان در سازمان ملل داشتند فرمودند پس از آن سخنرانی بسیاری از کشورها گفتند این حرف دل ما هم هست.
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: خیلی از کشورها و ملت ها می خواهند از زیر بار ظلم نجات پیدا کنند اما توان آن را ندارند اما خداوند این توفیق را به ملت ایران داد تا فرعون زمان را در دریای خشم ملت ایران غرق کند. جسم بی جان و روحش را بیرون انداخت تا آیتی برای ملت ها باشد که اگر وارد میدان شوند خداوند کمک‌ می کند.
وی افزود: ملتی که بخواهد عزت داشته باشد حتما دیگران مشکلاتی را برای آن ایجاد خواهند کرد.
آیت الله نورمفیدی بیان کرد: املاکی که خاندان پهلوی از مردم می گرفتند و غصب می کردند که حق مردم بود را جمهوری اسلامی به صورت گسترده این حق را به مردم بر می گرداند.
وی با اشاره به تعیین تکلیف اراضی غصب شده توسط خاندان پهلوی در اوایل انقلاب اظهارکرد: صبح یکی از روزهای اول انقلاب در منزل نشسته بودیم که دکتر عباس شیبانی به منزل ما آمد و گفت می خواهیم به زمین های این منطقه رسیدگی کنیم و حکم شرعی آن را شما باید تایید کنید؛ به اصرار قبول کردم. این هیئت شروع به کار کرد و مدارکی که از ترکمن صحرا می آوردند و متعلق به امرای ارتش بود را همه را امضا می کردم چون مطمئن بودم این اراضی متعلق به مردم است. مگر این املاک مال پدرشان بود که بخواهند به این و آن ببخشند. اما وقتی نوبت به سند به محلی ها رسید قبول نکردم مگر اینکه خودم به آنها رسیدگی کنم.
نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: رضاخان نه اهل اینجا بود و نه اینجا زندگی می کرد اما به زور املاک مردم را می گرفت و به امرای ارتش واگذار می کرد. آنها حق مردم را به زور می گرفتند اما نظام اسلامی این حق را به مردم برگرداند و ما باید شاکر باشیم.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با تولیدکنندگان چالش ها و مسائل اقتصادی و در زمینه های مختلف را برشمردند و تذکر دادند و این نشان دهنده این است که ولی فقیه به همه موضوعات اشراف و عنایت دارند و مشکلات را می دانند و آشکارا و پنهان راهنمایی و ارشاد و تذکر می دهند. این توفیق را خداوند به همه قوا عنایت کند تا دست در دست هم و در کنار هم، آنچه را که مقام معظم رهبری به عنوان مشکلات و مسائل اقتصادی مطرح کردند پیگیری و حل نمایند.
آیت الله نورمفیدی با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شکر نعمت وحدت موجود در استان گفت: شکرگزاری نعمت انقلاب را این روزها خصوصا در ترکمن صحرا شاهد بودیم و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که بر قله پیشرفت و اقتدار و توسعه نائل شویم. نصرت خدا فقط مخصوص انبیا نیست بلکه همه بندگان خدا که در راه خداوند قرار بگیرند مورد نصرت الهی قرار می‌گیرند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

مشاهده گزارش تصویری مشاهده گزارش تصویری
logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو