پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/10/13

آیت الله نورمفیدی در پیامی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی :

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیوسته به دنبال اتحاد ملت ایران بود

آیت الله سید کاظم نورمفیدی درپیامی با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت مرد بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ،اظهار داشت :همه ملت ایران بلکه همه مردم دنیا با شخصیت این مجاهد نستوه آشنایی دارند.
نماینده ولی فقیه دراستان گلستان  تصریح کرد: اگر بخواهیم در یک جمله کوتاه این شخصیت را معرفی کنیم بدون هیچ گزافه گویی و مبالغه ای باید بگوییم انصافا این بزرگوار یک الگویی  برای نظام مقدس اسلامی و برای همه مسئولین نظامی و غیر نظامی بود.الگو بودن ایشان نشات گرفته از ایمان پاک و روحیه جهادی و اخلاص و سعه صدرش در میدان های مختلف اجتماعی و سیاسی خصوصا در مقابله با دشمن وامریکا بود.
آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیوسته به دنبال اتحاد ملت ایران بود ،گفت: در نگاه بلند آن شهید بزرگواراهمیت «اتحاد »در مواجهه با دشمن ریشه داری بوده که در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفته و به هر شکلی در حال ضربه زدن می باشد.
امام جمعه گرگان یادآور شد: کسانی که امام خمینی (ره) را شناخته و آثار ایشان را خوانده باشند، به‌خوبی می‌دانند که روحیه امام خمینی (ره) همواره روحیه توقف ناپذیری بود و ایشان همیشه در حال مبارزه با نظام استبدادی بود که از فرق سر تا ناخن پا در مقابل آمریکایی ها ذلیل و خاربودند و بدون اجازه آنها آب  نمی خوردند.
وی افزود: امام راحل به دنبال مقابله با قلدرها و دیکتاتورهای جهانی بود  در واقع هدف اصلی  امام این بود هیمنه امریکا را بشکند .هدفی را که نشات گرفته از اهداف انبیای الهی بوده و در همین زمینه هدف حضرت موسی (ع) این بود که فرعون را از تخت دیکتاتوری و سلطه گیری اش پایین بیاورد.
نماینده ولی فقیه دراستان گلستان تصریح کرد:امروز هم مقام معظم رهبر ی مدظله العالی در همان خط و همان جهت حرکت می کند.البته این اید ه بزرگ و شکست هیمنه امریکا که از اهداف والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود نیازمند یک مرد میدان همانند مالک اشتر بود که این مرد بزرگ و مجاهد نستوه سردار حاج قاسم سلیمانی بود که یکه و تنها وارد عرصه و میدان شد.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در پناه ذات اقدس الهی قرار داشت ، افزود: خداوند کسانی را که مرد میدان هستند و از هیچ چیز واهمه نداشته باشند را با تاکید وعده داده  که دوست می دارد و به یاری آنها می شتابد.  
نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان در ادامه اظهار داشت :امریکایی ها به عقیده خودشان جان حاج قاسم سلیمانی را گرفتند اما از نظر خدا و خود حاج قاسم این بهترین مرگ و بهترین  لقاء بود که به آن رسیده است در واقع حاج قاسم در حال جهاد راه خدا به دیدار خدا نائل شده است.
امام جمعه گرگان با اشاره به علاقمندی همه طیف های سیاسی به شخصیت شهید سلیمانی ،گفت:عجیب این است حتی آنهایی را که با انقلاب زاویه داشته اما  عرق ملی وحس وطن دوستی و ایران دوستی  به همراه داشتند همگی در مقابل شخصیت با عظمت حاج قاسم سلیمانی سر تواضع فرود آورده  و به عظمت و بزرگی او اعتراف نموده و حتی به وجود او افتخار می نمایند.
آیت الله نورمفیدی در پایان اظهار داشت :امیدواریم شخصیت شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی  برای همه مسئولین نظامی و غیر نظامی یک الگو باشد که حتی این الگو می تواند کشور را در سختی ها و فراز و نشیب ها از خطرات حفظ کند.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

دسته بندی اخبار

logo

آخرین اخبار

آرشیو