پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

1401/10/10

امام جمعه گرگان: ۹ دی یکی از روزهای مهم و ماندگار تاریخ ایران است

امام جمعه گرگان با بیان اینکه ۹ دی یکی از روزهای مهم و ماندگار تاریخ ایران است گفت: این روز به عنوان نماد بصیرت مردم باید راهنما و چراغ هدایت روزهای سخت کشور باشد.

صوت خطبه

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: دشمنان به خیال خام خود براندازی نظام مقدس جمهوری اسلام را با طراحی فتنه مورد نظر داشتند اما مردم آگاه و هوشمند ایران با حضور به یادماندگی در راهپیمایی ۹ دی سال ۱۳۸۸ همه آن نقشه‌های شوم را خنثی کردند.
وی بیان کرد: مردم بصیر ایران در ۹ دی مشت محکمی بر دهان دشمنان بیرون زدند و به آنان یادآور شدند که اتفاقاتی مانند کودتای ۲۸ مرداد دیگر در ایران تکرار نخواهد شد.
امام جمعه گرگان ادامه داد: ملتی که بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم و هزاران جانباز و اسیر تقدیم انقلاب کرده گرفتار توطئه‌های دشمنان نخواهد شد.
آیت‌الله نورمفیدی به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: دشمن فکر می‌کند با دستاویز قراردادن مشکلات اقتصادی کشور می‌تواند توطئه‌ و دسیسه‌های خود را اجرا کند اما ملت ایران در مناسبت‌هایی مانند تشییع چند روز قبل شهدای گمنام دلدادگی خود به جمهوری اسلامی را ثابت کردند.
وی با اشاره به در پیش بودن ۱۳ دی سومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: وی مرد بزرگ و مالک اشتر انقلاب و مقام معظم رهبری بود.
امام جمعه گرگان بیان کرد: شهید سلیمانی بهترین نماد اخلاص، نرمش و مقاومت در برابر آمریکا و خلوص نیت در برابر مردم بود و اقتدار عجیب وی همچنان زبانزد است.
امام جمعه گرگان در ادامه به ۱۱ دی ماه سالروز اعزام آیت‌الله جوادی به شوروی از سوی امام راحل اشاره کرد و گفت: امام خمینی پیام‌ خود را مبنی بر دعوت به خداشناسی فرستاد تا به سران این کشور بگوید کمونیسم به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.
آیت‌الله نورمفیدی در ادامه به سفر امروز وزیر جهاد کشاورزی به گلستان اشاره کرد و افزود: زمانی کشاورزان استان از اقشار دارای درآمد بالا بودند، اما گرانی نهاده‌ها و ادوات کشاورزی در مقابل ارزان بودن خرید محصولات، برای این قشر مشکلاتی ایجاد کرد.
وی گفت: لازم است در حوزه کشاورزی کارهای اساسی و زیربنایی در بخش‌های آب و خاک، زهکشی اراضی و نیز دامداری‌ها انجام شود و با توجه به این که بخش شمال استان قابلیت کشاورزی را ندارد بهتر است به منظور جلوگیری از هجوم ریزگردها منطقه در آن بخش از استان درخت کاری انجام شود.

 

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو