پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

حضرت آیت الله نورمفیدی در خطبه هاي نماز جمعه گرگان

1401/2/5

مسأله فلسطین تمام نشده است

صوت خطبه

امام جمعه گرگان با بیان این که مسئله فلسطین تمام نشده است، گفت: امسال باید مسلمانان بیشتر پشت فلسطینی‌ها بوده و آنها احساس نکنند که تنها شده اند.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی، در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: در سوئد شاهد قرآن سوزی بوده و آنها کتاب مقدس دو میلیارد مسلمان را آتش زدند.
امام جمعه گرگان افزود: شما با مهاجرت مسلمانان به سوئد مخالفت هستید چرا به قرآن اهانت کرده اید؟
وی ادامه داد: آنها می‌خواهند احترام به مقدسات را نزد مسلمانان از بین ببرند و مسلمان ها باید در برابر این قضایا محکم موضع‌گیری کنند.
آیت الله نورمفیدی بیان کرد: در جریان انتشار کتاب آیات شیطانی امام راحل فتوا دادند که این فرد باید ترور شود و باعث شد که نویسنده این کتاب مخفی شده و از وی محافظت کنند.
نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد: بهانه سوئدی‌ها مسئله آزادی است، آیا شما آزادی را به صورت مطلق در کشورتان رعایت می کنید؟ این گونه نیست شما اگر کسی اعتقادات خودتان را تکذیب کند وی را مجازات می‌کنید اما ادر اینجا به شکل دیگری رفتار می کنید.
وی همچنین به حوادث اخیر در فلسطین اشاره کرد و گفت: اسرائیل تلاش می‌کند که قضایا را تمام شده فرض کرده و آرامش داشته باشد و همچنین سعی می‌کند با کشورهای همسایه سازش کند.
آیت الله نورمفیدی عنوان کرد: مسئله فلسطین تمام نشده و اخیراً هم درون فلسطین اشغالی جوانان این سرزمین کارهای استشهادی انجام داده و چندین اسرائیل را مجروح کردند.
وی با اشاره به اینکه فلسطینی‌ها ۷۰ سال مظلومیت کشیده اند، گفت که کشورهای عربی هم به ساخت و پاخت پرداخته و به گونه دیگری رفتار می کنند.
امام جمعه گرگان بیان کرد: امسال باید مسلمانان بیشتر پشت فلسطینی‌ها بوده و آنها احساس نکنند که تنها شده اند.
آیت الله نورمفیدی افزود: وظیفه کشورهای اسلامی این است که بعد از دو سال از شروع کرونا امسال مراسم روز قدس باشکوتر برگزار کنند.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو