پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

نماینده مردم استان در مجلس خبرگاه رهبری :

1401/1/23

تمیز نگهداشتن مسجد وظایف همه مسلمانان است/ مسجد محل آباد کردن دلها است

آیت الله نورمفیدی گفت: تمیز و مرتب نگهداشتن مسجد و خانه خدا از وظایف و تکالیف عمومی همه مسلمانان است. آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» امروز (جمعه ١٢ فروردین) در حاشبه غبار روبی مسجد جامع گلشن گرگان در جمع خبرنگاران گفت: تمیز و مرتب نگهداشتن مسجد و خانه خدا از وظایف و تکالیف عمومی همه مسلمانان است.

آیت الله نورمفیدی گفت: تمیز و مرتب نگهداشتن مسجد و خانه خدا از وظایف و تکالیف عمومی همه مسلمانان است.
آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» امروز (جمعه ١٢ فروردین) در حاشبه غبار روبی مسجد جامع گلشن گرگان در جمع خبرنگاران گفت: تمیز و مرتب نگهداشتن مسجد و خانه خدا از وظایف و تکالیف عمومی همه مسلمانان است.
نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه تعمیر خانه خدا وظیفه مومنین است، افزود: یک معنای تعمیر مسحد تعمیر ظاهری است، یعنی اینکه مساجد را تمیز نگهداریم و جلوی خرابی های آن را بگیریم تا زمانی که مردم وارد مسجد می شوند تمیز، مرتب و منظم باشد.
وی با اشاره به اینکه مهمتر از تعمیر ظاهری، تعمیر معنوی مسجد است یعنی آباد کردن دلها، اظهارداشت: وقتی که مردم به مسجد می آیند دلهایشان آباد شود.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه دنیا و زندگی دلها را آلوده می کند، گفت: مسجد محلی است که دلها آباد شود و بهترین چیزی که می تواند این مسئولیت را انجام دهد همان کلام خدا و قرآن و کلام وحی الهی است.
نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار امیدواری کرد:  ان شاالله خداوند متعال به همه آنهایی که مسئولیت فرهنگی در مساجد دارند این توفیق را عنایت کند و بتوانند دلها را در خانه خدا با کتاب خدا و وحی الهی آباد کنند که این خودش بزرگترین عبادت است.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو