پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله نورمفیدی

image

اعلام برنامه های حضرت آیت الله نورمفیدی

1401/1/23

و دیگر فعالیت های مسجد جامع گلشن گرگان در ماه مبارک رمضان

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه هایی توسط نماینده ولی فقیه دراستان گلستان و امام جمعه گرگان و مسجد جامع گلشن گرگان برگزار می شود. این برنامه ها شامل؛ مراسم هر روزه ترتیل قرآن کریم و بیان احکام شرعی، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان همراه با " سخنرانی معظم له " می باشد.

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه هایی توسط نماینده ولی فقیه دراستان گلستان و امام جمعه گرگان و مسجد جامع گلشن گرگان برگزار می شود.
این برنامه ها شامل؛ مراسم هر روزه ترتیل قرآن کریم و بیان احکام شرعی، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان همراه با " سخنرانی معظم له " می باشد.
گفتنی است سخنرانی حضرت آیت الله نورمفیدی همه روزه از سیمای مرکز گلستان ساعت17/50 پخش می گردد.
شرح دعای ابوحمزه ثمالی توسط نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان (همه سحرهای ماه مبارک رمضان ) قبل از اذان صبح در سیمای مرکز گلستان از دیگر برنامه های حضرت آیت الله نورمفیدی است که علاقمندان می توانند از آن بهره مند شوند.
 همچنین هر شب سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی نورمفیدی ساعت 21/30 با موضوع عبودیت و بندگی در قرآن از صفحه اینستاگرام بصورت زنده  به آدرس (https://instagram.com/_u/masjed_jame_golshan ) برگزار می گردد.
  نماز جماعت صبح و مغرب و عشاء نیز در ماه مبارک رمضان درمسجد جامع گلشن گرگان اقامه می گردد.

اشتراک گذاری : توییتر اینستاگرام تلگرام

logo

آخرین خطبه ها

آرشیو
logo

پربازدیدترین خطبه ها

آرشیو